סובב אותו: האתגר החדש שכובש את הרשת . צילום מסך מאינסטגרם

סובב אותו: האתגר החדש שכובש את הרשת

הרשת החברתית מביאה איתה המון אתגרים מיוחדים ומחדשים, וחלק מהעניין של להיות כוכב רשת מוביל הוא לעשות את האתגרים הכי מדוברים בעולם על הצד הטוב ביותר. קבלו את אתגר "מכסה הבקבוק" ששבר את הרשת

האתגרים ברשתות החברתיות הן דבר שמגיע וחולף יחסית במהרה. בכל כמה שבועות אנחנו נתקלים באתגרים שיגרמו לשלל האנשים להתאמץ כדי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר וכמובן לתעד אותו ברשת החברתית. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

האתגר שהמריא לאוויר רק לפני כמה ימים כבר וצבר תאוצה מטורפת עם המון ממשתמשי הרשת החברתית שעשו את האתגר בעצמם תחת התיוג #bottlecapchallenge - "אתגר מכסה הבקבוק". במהלך האתגר ניתן לראות את מבצעיו מנסים לסובב את מכסה הבקבוק 360 מעלות עם בעיטת ספינינג. נשמע קל? חכו שתראו את הכוכבים מבצעים אותו. בין מבצעי האתגר: סהר קליזו, קאמרון דאלאס, טיילור קאניף ועוד כוכבי רשת רבים.

אז איך האתגר התחיל? כוכב הקולנוע, ג'ייסון סטת'אם, הידוע ביכולות אומנויות הלחימה שלו, פרסם השבוע סרטון של עצמו בועט בבקבוק. הסרטון צולם בהילוך איטי שבמהלכו ניתן לראות שהפקק על הבקבוק מסתובב 360 מעלות לפני שהרגל שלו מסיימת את הסיבוב, מה שהוא לא יודע זה שהאתגר יהפוך תוך יום לאתגר הבא שישבור את הרשת החברתית. 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות