Note 10: פיצ'רים חדשים בדור החדש של המכשיר. צילום: זיו אביב

Note 10: פיצ'רים חדשים בדור החדש של המכשיר

אמש (ד') נערכה ההשקה הרשמית של הדור העשירי של מכשירי ה-Samsung Galaxy Note 10 בו הציגה סמסונג את שני המכשירים החדשים ופיצ'רים נבחרים מהם ואת קמפיין השיווק החדש שלה בחברה הישראלית

לאחר שפרסמנו כי הדור העשירי של מכשירי הדגל של סמסונג, מכשירי ה/Galaxy Note 10 וגרסת הפלוס שלו הוכרזו ועמדו לרכישה מוקדמת, אמש (ד') נערכה ההשקה הרשמית של מכשירים אלו בישראל. למרות התחרות האימתנית שתופסת תאוצה בזמנים אלו יותר מאי פעם בשוק הסלולר ועצם היותם של המכשירים כמכשירים היקרים ביותר שהשיקה סמסונג, מההשקה עלה כי סמסונג נותנת אמון רב במכשיריה החדשים ויודעת בדיוק לאן פניה מועדות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

זאת הפעם הראשונה בה בנוסף לגרסת הבסיס של מכשירי נוט, המוכרים בעיקר בזכות טכנולוגית ה-S Pen, מושקת גם גרסת הפלוס, אשר מביאה עמה תכונות נוספות ושיפורי חומרה כגון: הרחבת גודל המסך, שיפור נפח הסוללה והאחסון והוספת מצלמה אחורית רביעית. הפעם, כחלק מקמפיין השיווק שלה ובהיקף תפוצה עולמי, שיתפה סמסונג פעולה עם מגוון יוצרי תוכן משפיענים מהתעשייה הישראלית ושילבה אותם בהליך שיווק המוצרים.

© צילום: זיו אביב

בנוסף להצגת תכונות המכשיר, הציגה והדגימה סמסונג מספר פיצ'רים נוספים של מכשירי הדור העשירי. בין מגוון הפיצ'רים שהציגה, בלטו לטובה כמה תכונות. אחת מהן הייתה אופצית המרת כתב יד הנכתב על ידי ה- S Pen לטקסט ואפשרות לשינוי עיצובו (כאשר ישנה גם תמיכה בשפה העברית). כמו כן, תחום נוסף שחרטה סמסונג על דגלה ולא התביישה לציינו שוב ושוב הוא הנגשת אופציות העריכה גם לסרטוני וידיאו המצולמים על ידי המכשיר. המכשירים החדשים מכילים מייצבים התומכים בצילום תזוזתי, אופציות עריכת סרטונים באמצעות ה-S Pen, פיצ'ר ה-Zoom-In Mice המאפשר כי בעת שימוש בתקריב (זום) לא רק הפריים יתמקד אלא גם הסאונד יתמקד למקור התמונה והמכשיר ידע לנטרל ולהפחית את רעשי הרקע.

© צילום: זיו אביב 

פיצ'ר נוסף אך יעילותו וחווית המשתמש בו עדיין לא ידועות הוא מצלמת ה-AR וסריקה תלת-מימדית של הסביבה, המאפשר את הוספתם של איורים והנפשות "המולבשות" לתוך התמונה, אולם עולה השאלה מה הצרכן יתבקש לעשות טרם התחלת השימוש בפיצ'ר, כמה זמן זה ייקח והאם הסריקה הטרומית המתבקשת אכן שווה את התוצאה הסופית. המכשירים עומדים כעת למכירה במגוון משווקיה הרשמיים של סמסונג ישראל בצבעים שחור, לבן ולראשונה בחברה, אאורה גלואו. עלותו הרשמית של גרסת הבסיס של המכשיר זמינה כעת לרכישה עבור 3,699 ש"ח ואילו עלותו הרשמית של גרסת הפלוס עומדת כעת על 4,299 ש"ח, אולם המחירים נתונים לשינוי בהתאם לחברות הסלולר.

 
תגובות