בקרוב בישראל: דור עשירי ל-Samsung Galaxy Note. באדיבות יחצ

בקרוב בישראל: דור עשירי ל-Samsung Galaxy Note

לאחר חודשים של המתנה, משיקה סמסונג רשמית את הדור העשירי לסדרת ה-Galaxy Note שלה. לראשונה בסדרת ה-Note, הדור העשירי יכיל שני דגמים: Galaxy Note 10 וגרסת הפלוס

בחודשים הקרובים תנחת בישראל הסדרה החדשה של מכשירי ה-Note של סמסונג, Samsung Galaxy Note 10 כאשר הפעם, לראשונה בסדרת מכשירי הנוט, הדור העשירי יכיל שני דגמים: Note 10 וגרסת הפלוס שלו. כשאר מכשירי הסדרה, גם מכשירים אלו יתמכו ב-S Pen, העט הדיגיטלי של סמסונג, כאשר מתלוות אליו תכונות נוספות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נפח האחסון של דגם הבסיס של ה-Note 10 עומד על 256 ג'יגה ו-8 ג'יגה זכרון RAM. גודלו הינו 6.3 אינץ' ברזולוציית +FHD. המכשיר מציג מערך מצלמות אחוריות משולש באיכויות של: 16 מגה-פיקסל, 12 מגה-פיקסל בעלת זווית רחבה ומצלמה נוספת באיכות של 12 מגה-פיקסל. כמו כן, למכשיר גם מצלמה קדמית באיכות של 10 מגה-פיקסל. מבחינת הסוללה, נפחה עומד על 3,500 מילי-אמפר כאשר שני הדגמים זמינים להטענה אל-חוטית באמצעות טכנולוגית ה-Power Share, טכנולוגיה המאפשרת הצמדת שני מכשירים התומכים בהטענה אלחוטית ועל ידי כך הטענת מכשיר אחד על חשבון השני.  

© באדיבות יחצ

ההבדלים בין הגרסה הרגילה של המכשיר לבין גרסת הפלוס בעיקר באים לידי ביטוי בארבעה היבטים: מבחינה גודל המסך, להבדיל מ-6.3 אינץ' של הגרסה הרגילה, גרסת הפלוס בעלת גודל מסך של 6.8 אינץ'. מבחינת זיכרון המכשיר, גרסת הפלוס גם בעלת אחסון של 256 ג'יגה אך עם 12 ג'יגה זכרון RAM. כמו כן, האספקט הנוסף של גרסת הפלוס הוא הסוללה שלו, אשר נפחה עומד על 4300 מילי-אמפר (בשונה מהגרסה הרגילה בעלת 3,500 מילי-אמפר). נוסף על כך, מבחינת המצלמה, מלבד מערך המצלמות המשולש שמכילה גרסת הבסיס, גרסת הפלוס מכילה גם מצלמת DepthVision אחורית באיכות VGA.

בעוד שמועד נחיתתם של שני המכשירים בישראל אינו סופי ועוד לא ידוע, שני הדגמים זמינים כעת לרכישה מוקדמת באתר סמסונג ישראל ובמגוון חנויות ורשתות הסלולר המובחרות בצבעים לבן, שחור וכסוף פריזמה. 

 
תגובות