עוצמתיות ונוחות לשימוש: מה חשבנו על האוזניות של וואווי. Huawei

עוצמתיות ונוחות לשימוש: מה חשבנו על האוזניות של וואווי

וואווי הציגה לאחרונה את האוזניות שלה בקטגוריית ה-True Wireless, שאיתן תקבלו עוצמה ואיכות גבוהה מאוד. עם זאת, החברה הזניחה כמה פרמטרים שפוגעים בחווית השימוש. ביקורת

את מהפכת ה-AirPods של חברת אפל אי אפשר לפספס בכל ביקור קצר ברחוב. העולם מתקדם לאוזניות אל-חוטיות זעירות, וחברות רבות מציגות את הגרסה שלהן. וואווי הציגה את ה-FreeBuds Lite, שאמורות להתחרות בקטגוריה זו. ענקית הטכנולוגיה הסינית אמנם חווה קשיים מול ארה"ב, אך זה לא מנע ממנה לשחרר אוזניות עוצמתיות, שכדאי שתכירו. לקחנו אותן לבדיקה והבאנו לכם את המסקנות שלנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האוזניות מגיעות בקופסת הטענה לאורך, דרכה ניתן להטעין אותן, להוריד עדכונים (באמצעות אפליקציה ייעודית) ולחבר אותן לסמארטפון. עיצוב האוזניות דומה ומזכיר מאוד את אלה של אפל, רק עם שינוי קטן שמטרתו לייצב טוב יותר את האוזניות על האוזן. עיצוב אלגנטי ונקי שככל הנראה יגרה הרבה אנשים לרכוש את האוזניות אך הוא לא מקורי במיוחד.

האוזניות מגיעות בשני צבעים, לבן ושחור. הן כוללות מיקרופון בתחתית וגם חיישני מרחק כדי לעצור את המוזיקה באופן אוטומטי כאשר אתם מורידים את האוזניות. עם זאת, השטח האחורי הוא מסך מגע שדרכו תוכלו לבצע פעולות שונות. ההטענה היא דרך קופסת ההטענה באמצעות חיבור Micro USB. זו נקודה מבאסת, שכן מצופה מגאדג'טים ומכשירים חדשים לתמוך בחיבור Type-C.

© Huawei

איכות שמע

ייאמר לזכותה של וואווי, שה-FreeBuds Lite מספקות שמע איכותי וחזק במיוחד. מספיק חזק שאתם לעולם לא תשתמשו בווליום הגבוה ביותר, גם אם תרצו לשמוע ממש חזק, וזו נקודה טובה מאוד. אמנם עוצמות גבוהות עלולות לפגוע בשמיעה, אך טוב שיש אפשרות כזו. צלילי הבס חזקים מספיק, הצלילים מדויקים והתחושה טובה. איכות הסאונד מפתיעה לטובה ותספק כל אחד. לעיתים רחוקות הייתה הפסקה לשנייה של הסאונד באחת האוזניות, לא ברור לי מה גרם לכך אך זו בעיה מזערית.

נקודה פחות טובה שנראה שוואווי הזניחו כאן היא הבלוטות'. גרסת הבלוטות' כאן היא 4.2, מה שגורם לדיליי של כחצי שנייה בסנכרון. וכאשר אתם תבצעו פעולות במסך המגע, הדיליי יהיה כפול, וייקח יותר מדיי זמן עד שזה יתבצע. אם הייתה תמיכה בבלוטות' 5 (שקיים כבר משנת 2015), אז החיבור היה מהיר בהרבה. הדיליי גם מאוד מקשה על צפייה בסרטונים, שכן השמיעה היא מעט מאוחרת מדיי.

נוחות שימוש

אוזניות אלה נוחות מאוד לשימוש מכמה סיבות. החיבור לטלפון הוא מיידי ומהיר, ללא צורך בהדלקה, חיפוש וחיבור. ברגע שתפתחו את הקופסה של האוזניות, הן יתחברו מיד. כך הן מתאימות לכל אלה שנוטים להסתבך בחיבור, וגם לכאלה שרוצים לחסוך את כל התהליך. עם האוזניות מגיעים שלושה גדלים שונים לחלק שנכנס לתוך האוזן, כך שתוכלו להתאים אותן אליכם, ולגרום לכך שהאוזניות לא ייפלו.

© Huawei

הסוללה של האוזניות חזקה וטובה. מדובר על 410 מילי-אמפר לשעה בקופסה, ו-55 נוספים בכל אוזנייה. מספיק לכ-12 שעות שימוש ללא הטענה. עם זאת, הן עמידות בתקן IPX4, מה שמאפשר עמידות לגשם או זיעה, אך לא מעבר. תוכלו לשמוע דרך אוזנייה אחת בלבד אם תרצו, אפשרות נוחה כשמבצעים שיחות. שאגב שיחות, מומלץ לבצע בסביבה שקטה.

לסיכום, מדובר באוזניות עוצמתיות, עם איכות שמע גבוהה שתספק כל אחד וגם ווליום גבוה במיוחד. העיצוב שלהם נקי ומרשים, שמזכיר את עיצובן של ה-Airpods של אפל. החיבורים מהירים ואוטומטים, הסוללה טובה מאוד וגם יש עמידות מינימלית - לגשם וזיעה. אך עם זאת, גרסת הבלוטות' היא 4.2, מה שגורם לדיליי של כחצי שנייה, וההטענה היא באמצעות Micro USB ולא Type-C. האוזניות עושות עבודה מדהימה בעיקר במוזיקה, אך קצת פחות מותאמות לשיחות וצפייה בסרטונים.

תגובות