לקהל הביניים: LG מכריזה על מכשירים חדשים בסדרת ה-K. באדיבות יחצ

לקהל הביניים: LG מכריזה על מכשירים חדשים בסדרת ה-K

תאגיד הטכנולוגיה LG, צפוי להשיק בזמן הקרוב שני מכשירים חדשים אשר יצרפו לסדרת ה-K שלה: ה-K40S וה-K50S אשר מיועדים בעיקר לקהל הביניים

לנוכח ההד התקשורתי שיצרה סמסונג סביב השקת מכשיריה החדשים, העובדה כי חברות נוספות מנסות לפרוץ גם הן בתודעת הציבור איננה מפתיע אלא להפך, אילולא היו מושקים מכשירים נוספים, הדבר היה מפתיע. חברת LG צפויה להשיק בזמן הקרוב שני מכשירים נוספים לסדרת ה-K שלה: K40S וה-K50S. במכשיריה החדשים, פונה LG בעיקר לשוק קהל הבניים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מכשיר ה-K40S בעל מסך בגודל 6.1 אינץ' FullVision Display ובעל נפח אחסון של 32 גיגה ו-3 גיגה RAM. המכשיר מכיל מערך של שתי מצלמות אחוריות: מצלמה אחת באיכות של 13 מגה-פיקסל עם PDAF ומצלמה נוספת באיכות של 5 מגה-פיקסל עם זווית רחבה. כמו כן, סוללת המכשיר הינה בנפח של 3,500 מילי-אמפר לשעה. המכשיר הנוסף אותו צפויה LG להשיק בסדרת ה-K הינו ה-K50S אשר מביא עימו ביצועים יותר טובים במעט ממכשיר ה-K40S.

© באדיבות יחצ

ה-K50S הינו בעל מסך בגודל 6.5 אינץ' FullVision Display כאשר גם בו ישנו נפח אחסון של 32 גיגה ו-3 גיגה RAM. ההבדל העיקרי בין המכשירים בא לידי ביטוי במצלמה ובסוללה. נפח הסוללה של ה-K50S עומד על 4,000 מילי-אמפר לשעה (בשונה מה-3,500 של ה-K40S) ואילו מכיל מצלמה אחורית שלישית, בנוסף למצלמות הקיימות ב-K40S, באיכות של 2 מגה-פיקסל עם חיישן עומק. המכשירים החדשים יהיו זמינים לרכישה החל מאוקטובר הקרוב בשני צבעים: שחור Aurora וכחול Moroccan כאשר מחירם המומלץ לצרכן טרם נודע. 

 
תגובות