חזרה לשגרה: האפליקציות שיסייעו לכם בלימודים. Adobe Stock

חזרה לשגרה: האפליקציות שיסייעו לכם בלימודים

חזרה לשגרה, במיוחד לאחר פגרה כל כך ארוכה, יכולה להיות לעיתים לא פשוטה כלל. לפעמים בעוד ששאר הכיתה מתקדמת בחומר, אנו עדיין משוטטים במחשבותינו על החופשה שבילינו בה, דבר אשר יוצר פער. לשם כך, ריכזנו לכם את האפליקציות שיסייעו לכם בניהול שגרת לימודים חוויתית ומועילה

בתחילת השבוע חזרו למסגרות החינוכיות יותר מ-200 אלף תלמידים. לעיתים קרובות שגרת הלימודים היום-יומית מאתגרת ואינטנסיבית ולפעמים קשה יותר לעקוב אחר חומר הלימוד ולהבינו לעומק או אפילו לסגל לעצמנו שגרת לימודים יציבה. במיוחד בשביל זה ריכזנו לכם מספר אפליקציות שימושיות שיעזרו לכם להסתגל חזרה. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Tiktek

מעטים התלמידים אשר טיקטק עדיין לא חלק מהליך פיתרון שיעורי הבית שלהם. האפליקציה היא אפליקציה שיתופית כך שכל משתמש יכול להעלות את פיתרונו ולאחר בדיקה של צוות האפליקציה, הפיתרון עולה לכלל המשתמשים אשר יכולים לדרג את הפיתרון. השימוש באפליקציה הוא פשוט מאוד: מחפשים את ספר הלימוד הרצוי לפי רשימת המקצועות, מקלידים מספר עמוד ומספר שאלה ותוך שניות מתקבלים פתרונות רבים אשר כוללים גם דרכים מלאות.

האפליקציה זמינה להורדה גם למשתמשי האנדרואיד וגם למשתמשי ה-iOS.

© צילום מסך מהאפליקציה

Photomath

אפליקציה שימושית ביותר לעזרה בפיתרון של בעיות אלגבריות בלימודי המתמטיקה. השימוש בה פשוט מאוד: מזינים את התרגיל או שסורקים אותו באמצעות אופצית הסריקה באפליקציה. התוכנה מציגה את כל דרך הפיתרון כולל הסברים מילוליים ועל ידי גרף.

האפליקציה זמינה להורדה גם למשתמשי האנדרואיד וגם למשתמשי ה-iOS

Symbolab

גם אפליקציה זו, בדומה ל-Photomath, מיועדת לתרגול ולימוד מתמטיקה אך עם יותר אופציוצת. בשונה מ-Photomath, ישנו מגוון רחב של נושאים לבחירה כמו טריגונומטריה, משוואות ואי-שיוויונים. גם באפליקציה זו ניתן לקבל הסבר מלא של הדרך עד לפיתרון. למעשה קיימות שלושה אפליקציות בסדרת ה-Symbolab כאשר אחת מיועדת לפתרון אלגברי, אחת לפתרון גרפי ואחת לתרגול. 

האפליקציה זמינה להורדה גם למשתמשי האנדרואיד וגם למשתמשי ה-iOS

© צילום מסך מהאפליקציה

Google Calander

בין אם לפני שבוע עשיתם את צעדכם הראשונים בעולם השביעיזם, או בין אם אתם כעת התחלתם את לימודיכם בחטיבת הביניים, ארגון לוח זמנים תקין הוא אחד מהכלים הבטוחים להצלחה. האפליקציה מאפשרת לכם לקבוע זמנים מדויקים לכל מבחן או אירוע קרב. האפליקציה גם מאפשרת הגדרת זמן התראה מראש, כך שתמיד תישארו מעודכנים עם המערכת שלכם.

Quizlet

אפליקציה קלה לשימוש ומצוינת ללימוד מונחים ואוצר מילים באנלגית ובעברית. כחלק מדרך הלימוד, האפליקציה מאפשרת מגוון רחב של מיני משחקים ומבחנים לשינון הידע כמו התאמה של מילה ותמונה, שאלות אמריקאיות והשלמת משפטים ואף לשתף את אותם משחקים ורשימות מילים עם חברכם. 

האפליקציה זמינה להורדה גם למשתמשי האנדרואיד וגם למשתמשי ה-iOS

תגובות