ספוטיפיי משיקה: שיתוף שירים באמצעות הסטורי בפייסבוק. צילום מסך מיוטיוב

ספוטיפיי משיקה: שיתוף שירים באמצעות הסטורי בפייסבוק

ספוטיפיי מרחיבה את אפשרויות השיתוף שלה ומאפשרת כעת העלאת השמעות ושיתופם ישירות גם לסטורי בפייסבוק, בנוסף לאופציה הקיימת כבר באינסטגרם

בשנים האחרונה ביססה ספוטיפיי את מעמדה והפכה לאחת משירותי הזרמת השמע הפופולאריות ביותר בהיקף הגלובלי. זאת אולי הנוחות והזמינות שלה שהולכת לפניה, היכולת לבחור פלייליסט בהתאם למצב הרוח או בנייתם של פלייליסטים מותאמים אישית למשתמש משרתים מדי יום מיליוני אנשים. בימים האחרונים הרחיבה ספוטיפיי את אפשרות שיתוף ההשמעות שלה גם לסטורי בפייסבוק ולמעשה מאפשרת עכשיו למשתמשיה לחלוק ולשתף את השמעותיהם גם עם העוקבים שלהם. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עד עכשיו, האפשרות לשיתוף ההשמעות ברשתות החברתיות על ידי הסטורי התאפשרה רק למשתמשי האינסטגרם. השיתוף באמצעות הפייסבוק זמין לכלל משתמשי העולם וביניהם גם ישראל והכל על ידי שלוש פעולות פשוטות: בחירת השיר, לחיצה על שלוש הנקודות בחלקו העליון של המסך, לחיצה על לחצן ה"שתף" ובחירת אפשרות השיתוף באמצעות פייסבוק. אוטומטית ייפתח לכם חשבון הפייסבוק שלכם בדף חדש בו תוכלו להעלות את הסטורי עם ההשמעה הרצויה תוך מספר שניות בודדות. 

© צילום מסך

מדובר בעוד שלב בהתפתחותה של ספוטיפיי שכעת מכפילה את הזדמנותה להיחשף בפני קהל רחב יותר של אנשים, הודות לתכונת הסטורי. כמצוין לעיל, הפיצ'ר זמין כבר בימים אלו לשימוש גם כאן בישראל למשתמשי הגרסה החינמית ולמשתמשי הפרימיום כאחד. 

תגובות