הם כאן: אפל משיקה את האייפון 11 ומגוון פיתוחים חדשים. צילום מסך

הם כאן: אפל משיקה את האייפון 11 ומגוון פיתוחים חדשים

ההמתנה ארוכת הימים הגיעה כעת לסופה. אמש (ג׳) ערכה אפל אירוע בו השיקה את שלל הטכנולוגיות, השירותים והמוצרים החדשים שלה - החל מההשקה הרשמית של שירות הגיימינג והסטרימיג החדשים שלה ועד השקת הדור האחד-עשר של מכשירי האייפון

 
במשך החודשים האחרונים עסקה הרשת בשאלה מה יביא איתו הדור האחד-עשר של מכשירי האייפון מבית אפל. לאחר ששבוע שעבר פרסמה אפל הזמנה לאירוע החדש שלה, באירועה אמש (ג'), הכריזה אפל על מספר שירותים ומכשירים חדשים - ביניהם שירות הגיימינג החדש שלה, אפל ארקייד, השקת הapple TV+, דור חמישי לשעוני החברה ושלושה דגמים חדשים למכשירי האייפון.

Apple Arcade

לאחר כי בתחילת השנה דיברה אפל על כך שמכננת היא להשיק שירות גיימינג חדש, אמש תוכנית זו רקמה עור וגידים והושקה באופן רשמי. השירות יפעל בארבעת הפלטפורמות של מכשירי אפל - האייפון, האייפד, מחשבי המק ומכשירי האפל טיוי+. כבר בתאריך היציאה, מעל ל-100 משחקים חדשים מקוריים מבית אפל יפקדו את שירות הגיימינג החדש. השירות יהיה זמין לשימוש במעל ל-150 מדינות ועלותו תעמוד על 4.99 דולר בלבד (בסביבות 18 ש״ח) לחודש עבור מנוי משפחתי (עד שישה משתמשים בחשבון) כאשר יינתן גם חודש התנסות ראשון בחינם. השירות צפוי לצאת כבר החודש בתאריך ה-19 בספטמבר.
 
איפל משיקה את שירות הגיימינג החדש שלה
איפל משיקה את שירות הגיימינג החדש שלה © צילום מסך

+Apple TV

באירוע קיבלנו תאריך רשמי להשקת שירות הסטרימינג מבית אפל, אפל טיוי+, ה-1.11.19. בשירות זה, מדי חודש יעלו תכנים מקוריים מבית אפל לצד תכנים נוספים בכל סוגי הג׳אנרים השונים כמו קומדיה, אקשן ודרמה. עלות השירות תעמוד על 4.99 דולר בלבד לחודש למנוי משפחתי. השירות יהיה זמין לשימוש דרך אפליקצית הטיוי+ בכל פלטפורמות החברה - אייפון, אייפד ומחשבי מאק. בנוסף, מהיום כל קנייה של מוצרי החברה תזכה את הקונים בהטבה למינוי לשירות האפל טיוי+ החדש למשך שנה ללא עלות.
 
אפל משיקה את שירות הסטרימינג החדש
אפל משיקה את שירות הסטרימינג החדש © צילום מסך

iPad

לאחר שהציגה את השירותים החדשים שלה, עברה אפל למכשירים ולדגמים החדשים. ראשון היה זהו מכשיר האייפד, אשר השיקה אפל את הדור השביעי של המכשיר. גודלו של האייפד החדש הינו 10.2 אינץ׳ בתצוגת רטינה כאשר הוא יהיה זמין לרכישה בצבעים אפור, כסף וזהב. כמו כן, המכשיר יתמוך ב-apple pencil וב-Smart keyboard. לפי אפל, המעבד של המכשיר החדש טוב יותר ממרבית מחשבי הווינדוס המובילים בשוק. המכשיר יהיה זמין לרכישה החל מתאריך ה-30 לספטמבר כאשר מועד הגעתו לארץ עוד לא ידוע.
 
אפל משיקה את האייפד החדש
אפל משיקה את האייפד החדש © צילום מסך

Apple Watch

הם הגיעו - באירוע השיקה אפל על הדור החמישי של שעוני החברה - Apple Watch 5. הדור החמישי יכיל מספר פיצ׳רים חדשים כאשר ביניהם: תצוגה תמידית של השעון ללא כיבויה. אם בדורות הקודמים של השעונים, היו מסכי השעונים נדלקים רק באמצעות לחיצה או דרישה, השעונים החדשים יפעלו 24/7 בשני מצבים: מצב ״פעיל״ ומצב חסכוני. המצב הפעיל למעשה יציג את הממשק במלוא בהירותו ואילו המצב החסכוני יציג תצוגה כהה יותר של הממשק. החלפת המצבים נעשית בהתאם לכיוון אליו פונה השעון - אילו פונה כלפי האדמה המצב החסכוני יפעל ואילו יהיה השעון בשימוש - יפעל המצב הפעיל.

בנוסף, הדור החמישי מרחיבים את יכולות הניווט וההתמצאות במכשיר באמצעות הוספת פיצ׳ר של מצפן שיגיע בכמה אופנים. לדוגמה, באפליקציות ניווט כגון גוגל מפות יינתן ניווט לייב אחר כל תנועה שהשעון יזהה. כמו כן, תינתן גם האופציה להוסיף את התצוגה הקלאסית של השעון במסך הבית. לבסוף, מרחיבה אפל את אפשרויות הבריאות של המכשיר וכעת יהיה מדד לאופן בו משפיעה החשיפה לרמת קול גבוהה על איכות השמיעה לאורך פרק זמן מסוים. מחירי הדור החדש ינועו בין 400-500 דולר בארצות הברית ויהיו זמינים לרכישה החל מה-20 לספטמבר. כמו כן, אפל אינה זונחת את שעוני הדור השלישי שלה ומורידה את מחירם בכ-100 דולרים.

 
דור חמישי לשעוני אפל
דור חמישי לשעוני אפל © צילום מסך

iPhone 11

לאחר חודשים עמוסים בשמועות, הדלפות וספוקולציות, הכריזה אפל על הדור הבא של מכשירי האייפון - אייפון 11. למכשיר שלושה דגמים: iPhone 11 Pro, iPhone 11 וה-iPhone 11 Pro Max כאשר כולם עושים שימוש בשבב החדש של אפל, ה-Apple A13 Bionic. גרסת הבסיס הינה בעלת גודל מסך של 6.1 אינץ׳ בעל תצוגת OLED Super Retina XDR. המכשיר מכיל מערך של שני מצלמות אחוריות באיכויות של 12 מגה-פיקסל כאשר מצלמה אחת היא מצלמה רחבה ומצלמה נוספת אולטרה רחבה בעלת זווית של 120 מעלות. מבין הפיצ'רים החדשים שמביאים עימם המכשירים החדשים, הבולט שביניהם הוא היכולת לצלם סרטוני slowmo (הילוך איטי) גם באמצעות צילום סלפי. בנוסף, צילום הוידיאו וצילום הסטילס במכשירים הוא באיכות 4K. המכשיר יינתן לקנייה בשישה צבעים שונים. מבחינת הסוללה, משך הסוללה יספיק למשך יום שלם (שעה יותר ממכשירה הקודם של אפל, iPhone XR).
 
© צילום מסך
 
דגם הפרו של המסך בעל מסך OLED בגודל 5.8 אינץ׳. בשונה מדגם הבסיס, המכשיר בעל מערך משולש של מצלמות אחוריות: כולם בעלות רזולוצית צילום של 12 מגה-פיקסל כאשר הראשונה היא מצלמה רחבה 120 מעלות, השנייה צילום רגיל והשלישית בעלת זום כפול. דגם הפרו מקס שונה מדגם הפרו הרגיל רק בגודל המסך. גודלו הינו 6.5 אינץ׳ ואילו נפח הזיכרון, הצילום ושבב ה-A13 נותרו אותו דבר. בשני הדגמים המורחבים, הסוללה הינה סוללה משופרת אשר מספקת זמן שימוש הגבוהה בחמש שעות ממשך השימוש במכשירי ה-iPhone XR). המכשירים החדשים - האייפון 11 והאייפון 11 פרו יהיו זמינים לרכישה החל מחצות ה-25.9.
 
אפל משיקה את האייפון 11
אפל משיקה את האייפון 11 © צילום מסך
 
 

 

תגובות