צילום מרובע: שיאומי משיקה את ה-Redmi Note 8 PRO. צילום: שיאומי

צילום מרובע: שיאומי משיקה את ה-Redmi Note 8 PRO

אמש החלה הרכישה המוקדמת של מכשיר הביניים החדש של תאגיד הטכנולוגיה שיאומי, ה-Redmi Note 8 Pro. מבין תכונות המכשיר - מערך צילום אחורי מרובע

דווקא בזמנים שכלל הציבור נוהר לעבר המכשירים החדשים והיוקרתיים ביותר בשוק, חברות דיגיטל נוספות מראות לנו את היופי שבתחום ואת הוורסטיליות שבפיתוח. ענקית הדיגיטל שיאומי, כחודש לאחר ההשקה הרשמית בסין, מגיעה אלינו לארץ עם הסמארטפון החדש ביותר שלה, ה-Redmi Note 8 PRO. אמש (ה') החלה הרכישה המוקדמת למכשיר. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המכשיר למעשה מגיע בשני דגמים: דגם אחד עם זיכרון מעבד של 6GB RAM ונפח אחסון של 64 ג'יגה, ודגם שני גם הוא עם זיכרון מעבד של 6GB RAM אך עם נפח אחסון של 128 ג'יגה. גודל המסך הינו 6.53 אינץ' ורזולוציה של 1080x2340 פיקסל. שני הדגמים מכילים מערך מרובע של מצלמות אחוריות: מצלמת אולטרה HD באיכות של 64 מגה-פיקסל, מצלמה עם זווית רחבה באיכות של 8 מגה-פיקסל, מצלמת סופר מקרו המאפשרת צילום ממרחק של 2 ס"מ באיכות של 2 מגה-פיקסל ומצלמת עומק שדה באיכות של 2 מגה-פיקסל. 

Redmi Note 8 PRO
Redmi Note 8 PRO © צילום: שיאומי

המכשיר תומך בצילום באיכות 4K ,צילום וידיאו איטי בקצב של 960 פריימים לשנייה ועושה שימוש בטכנולוגית ה-AI. למכשיר גם מצלמה קדמית באיכות של 20 מגה-פיקסל. נפח הסוללה עומד על 4,500 מילי-אמפר לשעה. שני הדגמים זמינים כעת לרכישה מוקדמת באתר שיאומי ישראל ובאתרי הסחר המובילים. עלותו של הדגם הראשון - בעל נפח האחסון של 64 ג'יגה הינה 1,199 ש"ח ואילו עלותו של הדגם השני - בעל נפח האחסון של 128 ג'יגה הינה 1,349 ש"ח. תחילה המכשיר משווק בישראל בצבע שחור בלבד אך בעתיד יגיעו צבעים נוספים.   

 
תגובות