לחובבי האקסטרים: הושקו המצלמות החדשות של GoPro. צילום: GoPro

לחובבי האקסטרים: הושקו המצלמות החדשות של GoPro

תאגיד מצלמות האקסטרים GoPro, המשווק בישראל על ידי DDA, משיק שתי מצלמות חדשות: HERO8 Black ואת ה-Max. בנוסף, השיקה החברה גם שלושה אביזרים חדשים המתלווים למצלמות החדשות

אם אתם חובבים אקסטרים, וודאי יצא לכם לא פעם לתעד את החוויות, הריגושים והאקסטרים שאתם חווים מדי יום. לשם התיעוד ושימור הזכרון והאנדרלין, לרוב עושים שימוש אותם חובבי האקסטרים במצלמות שונות ומגוונות. מותג מצלמות האקסטרים GoPro משיק כעת שתי מצלמות חדשות - HERO8 Black ואת ה-Max לצד שלושה אביזרים חדשים. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

HERO8 Black

המצלמה הראשונה מבין השתיים היא ה-HERO8 Black. למצלמה איכות צילום של 4K60 + 1080p240 וארבע עדשות דיגיטליות והיא מכילה יכולות משופרות מגוונות. ראשית, מתבססת המצלמה על טכנולוגית ה-HyperSmooth 2.0 שמטרתה לשפר את ייצוב הווידיאו בכל הרזולוציות וגדלי הפריימים ברמה גבוהה יותר מאשר הגרסה הקודמת. עיצובה של ה-HERO 8 Black מאפשרת, לטענתה של GoPro, החלפת סוללות וכרטיסי SD במהירות גבוהה יותר ועדשה שחסינה בפני פגיעות.

בנוסף, עושה המצלמה שימוש ב-TimeWrap 2.0, שמכוונן אוטומטית את המהירות על סמך התנועה ומכיל חיישני זיהוי סצינות ותאורה. במצלמה מספר פיצ'רים נוספים, כמו צילום LiveBurst שמאפשר הקלטה של 1.5 שניות לפני הצילום ואחריו, צילום SuperPhoto שמאפשר צילום תוך כדי תנועה ואפשרות של סטרימינג בשידור חי באיכות של 1080p. בנוסף, המצלמה עמידה במים ללא כיסוי בעומק של עד 10 מטרים ומכילה פיצ'ר להפחתת רעשי רוח. ה-HERO8 Black צפויה לעלות 1949 ש"ח.

HERO8 Black
HERO8 Black © צילום: GoPro

GoPro Max

ה-MAX הינה מצלמה בעלת עדשה כפולה בעלת איכות צילום של 5.6K30 360, צילום HERO באיכות של 1080p60 או 1440p60, צילום סטילס באיכות של 5.5 מגה-פיקסל וצילום פנורמי באיכות של 6.2 מגה-פיקסל. המצלמה מאפשרת צילום בזוית של 180 מעלות, 270 ו-360 מעלות ובעלת שישה מיקרופונים. בנוסף, במצלמה העדפת הסאונד ניתנת משני צידיה. גם מצלמה זו, בדומה לHERO8, מתבססת על טכנולוגית HyperSmooth 2.0 ועל ה-TimeWrap 2.0, עמידה למים עד עומק של 10 מטרים ומאפשרת אופצית סטרימינג באיכות של 1080p. ה-GoPro Max צפויה לעלות 2399 ש"ח.

GoPro Max
GoPro Max © צילום: GoPro

אביזרי ה-Mod

לצד שתי המצלמות, משיקה GoPro גם שלושה אביזרים חדשים: Media Mod - שמטרתו להגביר את ביצועי המיקרופון ועלותו תעמוד על 399 ש"ח. Display Mod, צג מתקפל בעל גודל מסך של 1.9 אינץ' קדמי ואחורי, שמתחבר ישירות ל-Media Mod שעלותו 399 ש"ח. בנוסף, השיקה GoPro גם את ה-Light Mod, אביזר תאורה לביש עמיד במים בעומק של עד 10 מטרים שניתן להרכבה על כל מנגנון של GoPro שעלותו צפויה להיות 249 ש"ח.

 

GoPro Mods
GoPro Mods © צילום: GoPro

 

 
 
תגובות