קלוז פרינדס סטייל: אינסטגרם השיקה אפליקציית בת. צילום: instagram

קלוז פרינדס סטייל: אינסטגרם השיקה אפליקציית בת

אם אתם נמנים מבין אלו שמרבים להשתמש בקלוז פרינדס באינסטגרם - אתם בטח תאהבו את האפליקציה החדשה שלהם שנועדה אך ורק לחברים קרובים. כל הפרטים

פייסבוק השיקה אמש (יום ה') אפליקציה חדשה בשם ת'רדס (Threads) שמתלווה לרשת החברתית אינסטגרם. המטרה: לשתף תוכן עם רשימת "החברים הקרובים" שלכם תוך מתן מענה הולם למתחרה סנאפצ'ט.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ת'רדס, שהושקה ברחבי העולם באנדרואיד וב-iOS מבקשת מכם תחילה להגדיר את רשימת החברים הקרובים שלכם מבין האנשים שאחריהם אתם עוקבים באפליקציה האם.אחרי שעשיתם זאת, תוכלו לצלם וידיאו ותמונות ולשתף עם כל אחד מהם ישירות; לשלוח להם הודעות בדיוק כמו באינסטגרם; וגם לפרסם סטטוס - למשל "אוכל", "לומד" או "משחק".
 
 
 
יש גם אופציה לפרסם סטטוס אוטומטי: ת'רדס תעקוב אחרי המיקום שלכם, מצב הסוללה והאקסלרומטר (מד תאוצה) על מנת להודיע לחברים הקרובים שלכם אם אתם בבית, בעבודה, בדרכים, בבית קפה וכו'. האם אתם באמת רוצים לשתף את כל המידע הזה עם פייסבוק ועם חבריכם? זאת כבר החלטה שלכם.
 
תרדס
ת'רדס © צילום: instagram
 
ההחלטה להשיק את האפליקציה החדשה עשויה להיראות מפתיעה מעט, לאור התגברות הקריאות לפרק את פייסבוק, מגמה שצפויה רק לתפוס עוד תאוצה לקראת בחירות 2020 בארה"ב. מהצד השני, ייתכן בהחלט שזו הדרך של מארק צוקרברג - שהבטיח לצאת לקרב מול מי שינסה לפרק את האימפריה שלו - לשדר "עסקים כרגיל".
תגובות