סמסונג מאשרת: כל טביעת אצבע פותחת את ה-S10. fotolia

סמסונג מאשרת: כל טביעת אצבע פותחת את ה-S10

פרצת אבטחה חדשה במכשירי Samsung Galaxy S10 גורסת כי כל טביעת אצבע למעשה יכולה לבטל את הנעילה של הסמארטפון. סמסונג, יצרנית המכשיר, מודעת לבעיה ומפרסמת: "הבעיה תתוקן בקרוב"

כשה-Galaxy S10 הושק לראשונה מוקדם יותר השנה, הכריזה סמסונג כי טכנולוגית אבטחת המכשיר באמצעות טביעת אצבע המשולבת בסמארטפון תהיה לא פחות מ"מהפכנית". הכרזה זו, שאמורה הייתה לקדם אותה, ברגעים אלו משחקת לרעתה מאחר והתגלה כי למעשה כל טביעת אצבע, גם זו שלא של בעל המכשיר, יכולה לבטל את נעילת הסמארטפון. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למעשה הנוזקה התגלתה כאשר בעלה של אישה בריטית, לאחר כי החליפה לכיסוי מסך סיליקון, יכול היה לפתוח את מכשירה, אשר היה מאובטח באמצעות טביעת האצבע שלה, באמצעות טביעות האצבע שלו. אין הדבר התאפשר רק לאצבע מסוימת או לזווית אחת של האצבע, אלא כל האצבעות בכל התנוחות והזוויות יכלו לפתוח את המכשיר. סמסונג נחשפה לנוזקה ולאחר מכן פרסמה הצהרה רשמית כי היא מודעת לבעיה וכי בקרוב תוציא עדכון גרסה שיפתור אותה. 

© צילום: fotolia

בשל הסיבה כי עדיין לא קיבלנו את עדכון התוכנה, עולה השאלה האם נושא זה מטריד כלל את סמסונג? היינו מצפים שבגילויה של פרצת אבטחה בדרגה חמורה כזאת, תזיז סמסונג הרים בתקווה לפתור את זה אך נראה כי סמסונג לא ממהרת לרוץ לפתרונות. מועד הגעתו של עדכון התוכנה טרם נחשף. בינתיים, אנו ממליצים לבעלי המכשיר לעבור לנעילה באמצעות דפוס אבטחה או קוד PIN עד אשר הבעיה תתוקן ולהסיר את מגני המסך.   

 
תגובות