לא מפסיקה להפתיע: כל ההשקות מהאירוע של גוגל. צילום מסך

לא מפסיקה להפתיע: כל ההשקות מהאירוע של גוגל

במסגרת האירוע השנתי של ענקית הטכנולוגיה גוגל, Made by Google, השיקה את שירות הגיימינג החדש שלה, אוזניות חדשות, הדור הרביעי של מכשירי ה-Pixel ומגוון פיתוחים נוספים

בתחילת השבוע התקיים האירוע השנתי של גוגל, Made by Googel, בו חשפה לראשונה את כל אשר היא מתכננת להמשך השנה ואת כל השירותים החדשים שמשיקה. בצעד זה, מהווה גוגל תחרות לענקית טכנולוגיה אחרת, אפל, שיש האומרים כי נהנתה מאור הזרקורים למשך יותר מדי זמן. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Stadia - שירות הגיימינג החדש של גוגל

לאחר שחפשה פרטים בודדים על שירות הגיימינג החדש שלה, פורשת גוגל את הקלפים ומכריזה רשמית על Stadia - שירות גיימינג ייחודי מבית גוגל שמתבסס כולו על הענן. השירות יציג קשת רחבה של משחקים - מקוריים של גוגל וגם כאלו שלא וצפוי לצאת ביום שלישי, ה-19 בנובמבר. לשירות החדש מספר מסלולי רכישה. ראשית, ישנו מסלול הרכישה המוקדמת שזמין לרכישה עכשיו בעלות של 129$ שבמסגרתו תקבלו בקר חדש, שלושה חודשים של Stadia Pro ואף שובר מתנה של שלושה חודשים לשירות עבור חברכם.

בנוסף, יהיה גם מסלול Stadia Pro בסיסי בעלות של 10$ שיקנה לכם גישה לאיכות 4K של המשחקים ומספר משחקים חינם מדי חודש. בעת היציאה לשירות יושקו 31 משחקים ביניהם Elder Scrolls Onine, Destiny 2 ו-Borderlands 3. השירות תחילה יפעל במספר מדינות כאשר ישראל אינן ביניהן. טכנולוגית הענן באה לידי ביטוי כי לא יהיה צורך להוריד את המשחקים ישירות למכשיר אלא הם יהיו זמינים בענן.

 

Pixel Buds

בנוסף, ברוח מכשירי הפיקסל, משיקה גוגל גם אזניות אלחוטיות חדשות בשם Pixel Buds. האזניות יצאו לשוק בערך בעוד כחצי שנה ועלותם תעמוד על כ-179$. האוזניות יגיעו עם סוללה שתחזיק עד 5 שעות נגינה ועד 24 שעות כאשר הן עם קייס ההטענה האלחוטי שלהן. לאזניות כמה פיצ'רים מעניינים: הן מתאימות את עוצמת השמע שלהן ביחס לעוצמת רעשי הסביבה וביכולתם לבודד את רעשי הרקע. לבידוד רעשי הרקע ניתן ביטוי גם במיקרופונים שמחוברים לאזניות - אחד לכל אזנייה כאשר בעת הדיבור בסמארטפון, המיקרופונים יבודדו את רעשי הסביבה. לפי גוגל, לאזניות חיישן בלוטות' ברמה גבוהה שמבטיח כי הן ישארו מחוברות למכשירכם גם במרחק של עד שלושה חדרים. בנוסף, האזניות עמידות למים ואבק. 

 

Google Pixelbook Go

גוגל השיקה גם את ה-Pixelbook Go, מחשב נייד מבוסס מערכת הפעלה ChromeOS שמהווה גרסה זולה יותר של ה-Pixelbook בעלות של 649$. הוא לא מציג פיצ'רים מיוחדים כמו התנתקות המסך או מסך מגע, אלא באמת מהווה בסך הכל דגם בסיס של המחשב הנייד הפופולארי. גודל המסך הינו 13.3 אינץ' ולו מעבד Intel Core i3, זכרון RAM של 8 ג'יגה-בייט ו-64 ג'יגה נפח אחסון. את המפרט הבסיסי ניתן לשדרג למעבד i7, זכרון RAM של 16 ג'יגה-בייט ו-256 ג'יגה נפח אחסון ומסך ברזולוציית 4K כאשר המחיר משתנה בהתאם עד למחיר מקסימלי של 1399 דולרים.

 

הסוף לשמועות: גוגל מכריזה על ה-Pixel 4 

לאחר אין ספור שמועות, הדלפות וספוקולציות (שחלקו נעשו על ידי גוגל עצמה), משיקה גוגל את הדור הרביעי של מכשירי הפיקסל, גולת הכותרת של אירוע ה-Made by Google. הדור הרביעי יגיע בשני דגמים: Pixel 4 ו-Pixel 4 XL. גודל המסך של דגם הבסיס הינו 5.7 אינץ' ברזולוצית Full HD+. למכשיר זיכרון RAM של 6 ג'יגה  ו-64 ג'יגה נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה. נפח הסוללה של המכשיר הינו 2800 מיליאמפר לשעה והוא עמיד למים ואבק. לשני דגמי הפיקסל מערך צילום אחורי המורכב מזוג מצלמות 12 ו-16 מגה-פיקסל וחיישני צילום נוספים.

דגם ה-XL בעל גודל מסך של 6.3 אינץ' ברזולוצית +Quad HD. גם לדגם זה יש זיכרון RAM של 6 ג'יגה אולם נפח הזיכרון שלו הוא 128 ג'יגה-בייט. נפח הסוללה של דגם ה-XL הוא 3700 מיליאמפר לשעה וגם הוא עמיד למים ואבק. התכונה הבולטת ביותר של דגמים אלו היא השימוש שלהם בטכנולוגית סולי, שזוהי טכנולוגיה שמתבססת על חיישן תנועה כך שניתן לעשות פעולות רבות במכשיר ללא מגע במכשיר עצמו. בנוסף, מכשירי הפיקסל יכילו גם את העוזרת הקולית החדשה של גוגל התפעל על ידי אמירת צמד המילים "Hey Google".

 
 
תגובות