חדשות הגיימינג: שיתוף הפעולה של "דברים מוזרים" ומערכה שנייה לפורטנייט. צילומי מסך

חדשות הגיימינג: שיתוף הפעולה של "דברים מוזרים" ומערכה שנייה לפורטנייט

השבוע בחדשות הגיימינג: ההמולה סביב האירוע החריג של פורטנייט, שיתוף הפעולה של הסדרה המצליחה מבית נטפליקס "דברים מוזרים" עם משחק המכוניות Rocket League והתחלתו של איוונט ההלאווין ב-Overwatch

תחום הגיימינג הפך בשנים האחרונות למעצמה בתחום הדיגיטל. אם בעבר, הגיימינג היה תחביב חביב היום הוא הפך כבר הפך לעסק כלכלי משגשג שמניב מיליוני דולרים בשנה. תחום זה, בשל עושרו התוכני במשחקי רשת בפלטפורמות השונות, רווי בידיעות מדי יום המיועדות במיוחד לחובבי התחום. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Stranger Rocket League

בתחילת השבוע, במשחק המכוניות הספורטיבי Rocket League, הושק עדכון חדש שמשלב בתוכו אלמנטים מהסדרה הפופולארית עתורת השבחים "דברים מוזרים" מבית נטפליקס. כחלק מהעדכון, יוכלו השחקנים להינות ממכוניות חדשות, אביזרים קוסמטים חדשים ואף ממפה מעוצבת במיוחד באווירת עלילת הסדרה. העדכון נקרא "Hunter Hallows" והוא ירוץ עד ה-11 בנובמבר וזמין בחינם לכל רוכשי המשחק. 

 

Fortnite 2.0? 

בתחילת השבוע, הדהימה אפיק גיימס, יצרנית המשחק הפופולארי Fortnite, את משתמשיה כאשר הציגה את מה שככל היה נראה להיות סיום דרכו של המשחק. פיצוץ התרחש בשמי המפה ובמשך 72 שעות כל השחקנים שנכנסו למשחק אינם ראו דבר מלבד חור שחור. אמש, חשפה אפיק גיימס באופן רשמי כי זה חלק מאירוע שנעשה לקראת העונה ה-11 של המשחק שלמעשה תקרא "פורטנייט פרק 2 עונה 1". העונה החדשה מכילה מפה חדשה, מספר פיצ'רים חדשים וייחודיים ובאטפל פאס חדש. 

 

אירוע ליל כל הקדושים מגיע ל-Overwatch

כמיטב המסורת, משחק התפקידים המצליח Overwatch, חוגג את ליל כל הקדושים בעדכון חדש. כמידי שנה, העדכון יכיל מצב משחק חדש PvE בשם " Frankenstein's Revenge" ויכלול מספר אביזרים קוסמטים חדשים. בנוסף, כל התכנים מעדכוני "ליל כל הקדושים" משנים עברו יהיו זמינים להשגה על ידי קופסאות מזל ועל ידי רכישה ישירה באמצעות מטבעות המשחק. העדכון יפעל עד הארבעה בנובמבר.

 

 

 

תגובות