מרחיבה את קהל היעד: ספוטיפיי באפליקציה חדשה לילדים. צילום מסך מיוטיוב

מרחיבה את קהל היעד: ספוטיפיי באפליקציה חדשה לילדים

כחלק מתוכניותיה לשנה החדשה, ענקית שירותי השמעת המדיה ספוטיפיי, משיקה אפליקציה חדשה המיועדת רק לילדים בשם Spotify Kids. מטרת האפליקציה - להעניק שליטה רבה יותר על מה שהילדים חשופים אליו ועל מה שהם מאזינים אליו

אין ספק כי ספוטיפיי הפכה בשנים האחרונות לאימפריה ברת-קיימא כאשר השיא היה בשנה האחרונה, כאשר הכריזה כי מכירותיה בשנה האחרונה עקפו את היעדים השנתיים וכי היא מתכננת להמשיך ולהתפתח. מאחר ובספוטיפיי קיים מגוון רחב כל כך של תוכן, קיימים שם גם תכנים שפחות מיועדים לילדים, כאלו עם שפה גסה ואלימות. לצורך כך, משיקה ספוטיפיי אפליקצית בת חדשה שמיועדת במיוחד לילדים, Spotify Kids.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למעשה את האפליקציה החדשה יוכלו להתקין רק משתמשים בעלי מנוי משפחתי בספוטיפיי. באפליקציה החדשה ניתן יהיה לבחור בין שני סוגי תכנים: בין תכנים לילדים ובין תכנים לבוגרים יותר כאשר הממשק של האפליקציה כולו מותאם עבור ילדים. ניתן לבחור אוואטר אישי, לאפליקציה צבעים עליזים וססגוניים, והדבר החשוב ביותר, להורים (או לאחים הגדולים) תהיינה שליטה מלאה על כל התכנים שחשופים לילדים. הם יוכלו לבחור איזה תוכן לחשוף בפניהם ואיזה תוכן לחסום.

 

למעשה מדוברת כאן בתוכנית פעולה שצפויה להניב פירות רבים. אחת מהטענות ומהביקורת כלפי ההורים הצעירים ובכללי נגד דור ה-Z, היא שהם חשופים ליותר מדי תוכן, בחלקו אלים וגס, בגיל כל כך צעיר. מאחר והבינו כי הטענות לחסוך את הסמארטפונים מהמסכים בגיל צעיר אינה ברת ביצוע, וכי כיום לכל ילד יש סמארטפון, נראה כי הצעד הנכון ביותר הוא כי אם אי אפשר למנוע לגמרי את השימוש של ילדים בסמארטפונים, לפחות ניתן יהיה לשלוט יותר על מה שהם נחשפים אליו. Spotify kids זמינה כעת רק באירלנד לגרסת בטא ותאריך הפצתה לכלל העולם אינו ידוע. 

 
תגובות