הגיעה השעה: אפל השיקה את האפל טיוי פלוס. צילום מסך

הגיעה השעה: אפל השיקה את האפל טיוי פלוס

לאחר חודשים של המתנה, היום המיוחל הגיע ואפל השיקה את שירות הסטרימינג החדש שלה, השירות הראשון מיני רבים שינסה להתחרות בנטפליקס

עד עכשיו, ברוב מדינות העולם שלטה נטפליקס כשירות סטרימינג יחידי חסר מתחרים. באירוע אפל האחרון, השיקה החברה לצד פיתוחיה הנוספים את שירות הסטרימינג החדש שלה שיכיל תכנים מקוריים Made by Apple. לאחר שבחודשים האחרונים נערכה נטפליקס בהתאם לתחרות ההולכת וקרבה, היום הייתה יריית הפתיחה כאשר אפל השיקה את האפל טיוי פלוס.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למעשה האפל טיוי פלוס יציג קשת רחבה של תכנים מקוריים שהופקו על ידי אפל, סדרות וסרטים כאחד. מבין התוכניות המצופות והמיועדות להצלחה מסחררת נכללות ״תוכנית הבוקר״, סדרת דרמה חדשה בכיכובה של ג׳ניפר אניסטון וסדרת המתח ״לראות״. איכות הצפיה בשירות הינה איכות 4K כאשר ניתן להשתמש בשירות בכל הפלטפורמות של אפל (Macs לסוגיהם בעלי מערכת הפעלה Catalina, אייפונים שרצים על הגרסה העדכנית ביותר, מכשירי ה-Apple TV והאייפדים). כעת עשרות תכנים זמינים לצפייה באפל טיוי פלוס כאשר אפל הבטיחה כי מדי כמה חודשים, יעלה תוכן חדש. 

 

השירות זמין אצלנו בישראל החל מהיום כאשר עלותו עומדת על 5 דולרים במנוי משפחתי (עד 6 מכשירים מחוברים) אך ניתן גם שבוע התרשמות חינם מתנה. בנוסף, לכל הרוכשים מאחד ממוצרי אפל, יקבלו גם שנת מינוי ללא עלות. בעוד שאת התשובה לשאלה האם השירות החדש של אפל יהווה מתחרה הוגן למחזיקה בכתר נטפליקס, נוכל לדעת רק בעוד מספר חודשים. 

 
 
תגובות