לאחר המתנה ארוכה: דיסני פלוס הושק בארצות הברית. צילום מסך

לאחר המתנה ארוכה: דיסני פלוס הושק בארצות הברית

לאחר פרסומים רבים ונשנים בנושא, לבסוף הרגע הגדול הגיע. דיסני משיקה את שירות הסטרימינג החדש- דיסני פלוס, באופן רשמי בארצות הברית. והוא מלא בתכנים מפתיעים. כל הפרטים

 
לפני כמעט שנה נודע לנו כי דיסני עתידה להשיק שירות סטרימינג חדש. ובעקבות אפל, תנסה את מזלה מול ענקית הסטרימינג נטפליקס, שמסתמנת כשליטה הבלעדית בתחרות. מהרגע הראשון הציפיות היו גבוהות. וזאת, בשל העובדה כי שירות הסטרימינג החדש כולל, בנוסף לתכנים הנוסטלגיים האהובים, גם תכנים נוספים כמו סרטי המשך חדשים ומקוריים, תכנים מהיקום הקולנועי של מארוול ורי-מייקים בלעדיים לדיסני פלוס(דוגמה לכך, היא סרט הרימייק לסרט "היפהפייה והיחפן" שעתיד לצאת בסוף החודש). רק לפני כחודש חשפה דיסני את רשימת התכנים שנראה בדיסני פלוס, וכבר נערכו בה כמה שינויים ברגע האחרון, שלא נודע לנו עליהם עד לרגע ההשקה הרשמי. וכעת, כאשר דיסני פלוס נמצאת רק יומיים באוויר, דיסני מחליטה להפתיע את הצופים עם תכנים נוספים. 
 
עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
בין התכנים החדשים בשירות הסטרימינג של דיסני פלוס, נוכל לראות את רוב סרטי טרילוגיית "מלחמת הכוכבים". בניהם, שבעת הפרקים הראשונים והסרט "Rogue One". בנוסף, ניתן לצפות גם ברוב סרטי הקומיקס של "מארוול", אשר מתוך 23 הסרטים שיצאו לקולנוע, נוכל לצפות בשישה עשר. החל מסרטי איירון מן, קפטן אמריקה, דוקטור סטריינג', ועד לסרט האחרון בסדרת סרטי הנוקמים- "Endgame". וזה לא הכל, את שלל הסרטים האלו תוכלו לראות באיכות 4K.
 
 
 
שירות דיסני פלוס כזכור, מוגש כעת לצופים בעלות בסיסית של 6.99 דולרים וכולל מאות תכנים נחשקים ואהובים. אך כעת, השירות זמין רק בארצות הברית, הולנד וקנדה. כרגע, התאריך המשוער להגעת השירות אל מערב אירופה(ואולי גם לישראל) הוא בתחילת שנת 2020; אולם אי אפשר לדעת זאת בוודאות מהסיבה הפשוטה שתכניות ההשקה הגלובליות אינן נחשפו במלואן בשלב זה. 
 
תגובות