החל מהיום: אמזון בתמיכה בעברית ומשלוח חינם לישראל. לוגו החברה

החל מהיום: אמזון בתמיכה בעברית ומשלוח חינם לישראל

לכבוד יום הרווקים הסיני שחל היום (ב'), השיקה אמזון את תמיכת האתר בעברית ואף הכריזה על משלוחים בינלאומיים לישראל בחינם בקניה מעל 49$

אם עשיתם שימוש באמזון בעבר, בחרתם לכם את המוצרים שברצונכם לרכוש והגעתם לקופה, ודאי נתקלתם בדבר הבא: עלות המשלוח עולה יותר משווי תכולת עגלת הקניות, גם אם בוחרים בטווח התאריכים הרחוק ביותר. לפני שעות אחדות, השיק שירות הקניות המקוון הפופולארי אמזון, את אתרו בעברית יחד עם משלוח חינם לישראל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אין זו מקריות שבמיוחד בחודש הקניות המקוונות הבינלאומי, משיקה אמזון את התרחבותה לישראל, חודשים לאחר שהכריזה כי תעשה זאת. תוכנית ההתרחבות באה לידי ביטוי בשני אופנים: האחד, אפשרות לגלוש באתר ובאפליקציה גם בשפה העברית, השפה השמינית אשר מצרפת אמזון לאתרה. על מנת לשנות את השפה, לחצו על התפריט הימני, לכו ל-Language ובחרו בשפה העברית. בנוסף, החל מהיום, כל קנייה שעלותה המצטברת היא 50$ ומעלה, עלות המשלוח שלה לישראל תהיה ללא עלות.

© צילום מסך

חודשים ארוכים שאנו מחכים לאמזון שתנקוט בצעד שכזה, ואיזה טיימינג הוא הטוב ביותר מאשר התקופה הזו בשנה שמהללת קניות מקוונות וצרכנות אין-סופית. בנוסף, יש כאן מעין גאווה לאומית כאשר מבין כל העולם, דווקא ישראל הקטנה היא המדינה הבאה שמרחיבה אמזון את גבולותיה אליה אך אם לדבר גלויות, הרווחנו זאת ביושר הודות לתארנו כאחת בין המדינות בעל שיעור הצריכה המקוון הגבוה ביותר. 

 
תגובות