הוא כאן! ה-LG ThinQ G8X נחת בישראל. LG

הוא כאן! ה-LG ThinQ G8X נחת בישראל

LG והיבואנית שלה בישראל, רונלייט דיגיטל, השיקו אמש (ד') בישראל את מכשיר הדגל החדש בסדרת ה-G, הלוא הוא ה-G8X ThinQ בעל המסך הכפול

הפעם האחרונה שראינו סמארטפון בעל אופצית הרחבה היתה בימים בהם הדבר החדש ביותר שפקד את עולם הטכנולוגיה היה סמארטפון אשר נפתח גם למקלדת. אולם עכשיו ניתן להבחין בפיתוח מעניין חוצה דורות. לאחר שלפני חודשיים נודע לנו כי השיקה LG סמארטפון חדש בעל מסך כפול בשם LG ThinQ G8X, אמש (ד') הוא נחת בישראל. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הסמארטפון מאפשר שימוש בשני מסכי OLED בגודל אחיד של 6.4 אינץ' ומסך נוסף בגודל של 2.1 אינץ' ביחס מסך של 19:5:9. המסך השני, הקטן יותר בגודלו מיועד בעיקר להצגת השעה, התאריך והתראות נכנסות. בסמארטפון החדש כל מסך הוא לכשעצמו - הם פועלים סימולטנית כאשר השימוש באחד אינו תלוי בשני ובכל אחד מן המסכים ניתן לבצע פעולות נפרדות. למכשיר מערך כפול של מצלמות אחוריות בגדלים של 12 מגה-פיקסל ומצלמה נוספת, רחבה, באיכות של 13 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית באיכות של 32 מגה-פיקסל. נפח הסוללה של המכשיר הוא 4,000 מילי-אמפר לשעה. למכשיר נפח אחסון של 128GB ונפח זיכרון RAM של 6GB ו-8GB.

 

המכשיר עומד למכירה כעת בכל המשווקים המורשים ורשתות השיווק בעלות מומלצת לצרכן של 3,299 ש"ח שעלולה להשתנות בהתאם לחנות. המכשיר יינתן עם שנתיים אחריות. ממבט ראשוני המכשיר מהווה רענון לשוק הסמארטפונים שהחל לשמור על סטטוס קבוע מבחינת פיתוחים מזה זמן רב ונותר רק לקוות כי אכן מצדיק את מחירו.  

 
תגובות