הצעות ייעול: חמש תכונות מבוקשות שוואטסאפ מפספסת. צילום: gettyimages

הצעות ייעול: חמש תכונות מבוקשות שוואטסאפ מפספסת

וואטסאפ היא האפליקציה הפופולארית ביותר להעברת מסרים ולמרות היותה מתקדמת ומתחדשת בקצב מהיר, בכל אחת עשרה שנות קיומה היא עדיין לא הצליחה לענות על כמה מבקשות המשתמשים

וואטסטפ היא אפליקצית המסרים הפופולארית ביותר בעולם. מאות מיליוני אנשים משמשים בה מדי יום אך למרות התפתחותה וקצב ההעדכנות המהיר שלה, יש כמה תכונות מבוקשות שטרם הגיעו לאפליקציה. ריכזנו עבורכם את התכונות המבוקשות ביותר לוואטסאפ.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סקרים בקבוצות

רובנו מכירים את התרחיש הבא: בקבוצת הוואטסאפ של החברים מחליטים לצאת למקום לבלות יחד בשישי בערב. לכל אחד דעה שונה ולא מצליחים להגיע להחלטה לאיזה מקום לצאת. על ידי פיצ'ר אחד נוסף בוואטסאפ, כל הבעיה תיפתר. אילו ניתן היה לערוך מעין שאלון, סקר, בתוך האפליקציה שעורך מנהל הקבוצה שבו ניתן לבחור בין האופציות המוצעות השונות, היה ניתן להחליט במהרה את המקום המועדף על כולם. 

וואטסאפ
וואטסאפ © צילום: Fotolia

תזמון הודעות

פיצ'ר נוסף שהרבה מחכים לו הינו תזמון הודעות. הכוונה היא לקביעת מועד עתידי לשליחתה של הודעה מסוימת. לדוגמא, אילו היינו רוצים להזכיר לחבר קרוב או אפילו לאחד ההורים לא לשכוח לעשות משהו כאשר אנחנו עצמנו חוששים לשכוח את ההודעה עצמה, יכולנו בקלות לתזמן את ההודעה לשעה מסויימת וכך לדאוג כי התזכיר יישלח ללא דאגה שאנו נשכח אותו. 

היסטורית הודעות בקבוצה

אפשרות שקיימת באפליקציה היריבה 'טלגרם' ומאז ומתמיד הייתה שנויה במחלוקת , וכנראה שזאת גם הסיבה שעדיין היא לא הגיעה לוואטסאפ היא אפשרות הצפייה בהיסטורית ההודעות בקבוצה. נכון לעכשיו, כאשר מצטרפים לקבוצה חדשה בוואטסאפ, לא ניתן לראות את היסטורית ההודעות הקודמות להצטרפותינו; הפיצ'ר החדש יכול יאפשר זאת. 

© GETTYIMAGES

מצב חשוך

אופציה שאכן הוכרזה כי תגיע לאפליקציה מזה זמן רב אך עדיין לא התוודענו להגעתה היא אופצית המצב החשוך. המצב החשוך נמצא כעת כמעט בכל מקום. רוב בעלי האפליקציות ממהרים להתאים את שירותיהם למצב זה. לא רק שהוא יותר בריא לעיניים, אלא שהוא גורם לחיסכון ניכר בסוללת המכשיר. נותר רק לקוות כי וואטסטפ תצטרף גם היא למהפכה.

התראה על צילום מסך של צ'אט

פיצ'ר זה קיים כבר בסנאפצ'ט אך קהל התומכים והמייחלים עבורו לא קטן בכלל. למעשה, רובנו עושים זאת בחיי היום-יום, מצלמים את השיחה שלנו עם מישהו ומעבירים לחבר הכי טוב או סתם לאדם מסוים. על מנת להפוך את וואטסאפ למקום פרטי עוד יותר, התראה על צילומי מסך הינה חלק אינטגרלי מסביבה דיגיטלית בטוחה.

 
תגובות