הטירוף החדש: איך החדר נראה? מיליון דולר!. מור צידון

הטירוף החדש: איך החדר נראה? מיליון דולר!

מחפשים איך לשדרג את החדר או למצוא מתנה ייחודית לקרובים אליכם? הטרנד הבא לגמרי ימצא חן ביניכם! אמן הציורים והפילטרים משיק זכוכית לד מותאמת אישית שכבר הספיקה לכבוש כמה מהכוכבות האהובות בישראל

כבר כמה שנים שאליאב מסלאווי מצליח לבלוט בשטח עם הציורים שלו, הפילטרים שלו (ביניהם גם הפילטרים שלנו באינסטגרם של פרוגי) ושיתופי הפעולה עם הסלבס שמרעיפים עליו אהבה ופרגון בחזרה. למעשה מסלאווי כבר במסלול הנכון להפוך לכוכב בעצמו ולאחרונה אף לוהק לקמפיין חדש של סמסונג לצד נועה כהן, אליו יצטלם בהמשך. כעת, הוא הציג טרנד חדש לחדרים - כאלו שיפיצו אור ושיק מותאם אישית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אליאב השיק בימים אלו ציור מודפס על זכוכית אקרילית בשילוב לד, אותו הוא מכנה "סורה חושך יש לנו לד!" - ונדמה שזה בדרך להפוך לטירוף נחשק ומבוקש. עד כה התחדשו במוצר המפתיע כוכבים מצליחים כמו נעמה קסרי שהתחדשה במתנה לבן שלה, אורין ג'ולי, בר זומר ועוד.

למעשה תוכלו לבחור בעצמכם איך הוא יראה, היכן ימוקמו הלדים ומה בעצם יאפיין את המוצר בחדר שלכם ויהפוך אותו לייחודי אך ורק לכם. אתם יכולים לשנות את הצורה, הצבעים וכמובן את הציורים עליו, אותם עושה אליאב בעצמו.

© מור צידון

"עוד בגיל 14 הזמנתי ב-ebay סט של לדים לחדר וציפיתי את כולו בלדים. שינויי התאורה במהירות והצבע שהתפרס על כל החדר גרם לי לאושר", מספר האמן על המהלך החדש ומפרט: "כיום, כשאני עוסק בדבר שאני הכי אוהב בעולם שהוא הכישרון שלי והאומנות, החלטתי להחזיר חלום ילדות ישן ולהלביש אותו על האומנות החדשה. הדרך לקחה זמן, אבל היה שווה את זה!".

אורין עם זכוכית הלד © צילום מאינסטגרם

מסלאווי הוכיח פעם נוספת כי הוא לגמרי יכול להוביל טרנדים עיצוביים מיוחדים ומגניבים למדי, כאלו שהופכים למבוקשים בין רגע בעולם הבידור המקומי. האם הוא גם יגיע אל שאר העולם? בשבוע האחרון מסלאווי צייר גם את קורטני קרדשיאן שאפילו ראתה בעצמה את האיור המיוחד שהקדיש לה האמן הישראלי.

© Eliav Maslawy ART

רוצים גם לשדרג את החדר או להפתיע את הקרובים אליכם עם הפתעה ייחודית? לחצו כאן לפרטים נוספים.

© מור צידון
תגובות