מתלבטים? כל הסיבות ללמוד תכנות כבר בגיל צעיר. adobestock (אילוסטרציה)

מתלבטים? כל הסיבות ללמוד תכנות כבר בגיל צעיר

ללמוד תכנות בגיל צעיר לא רק יעזור לכם להתחיל לרכוש מקצוע מיוחד, כייפי ומסקרן, אלא גם יכול לסייע לכם לפתור בעיות, לחשוב יצירתי ולהתמודד עם קשיים • רגע לפני סגירת ההרשמה לאתגר נושא הפרסים של CoderZ ו-HypoSwiss, קבלו את הסיבות שישכנעו אתכם ללמוד תכנות כבר מעכשיו!

בשיתוף עם CoderZ ו-HypoSwiss

אלו ימים אחרונים לפני סגירת ההרשמה לאתגר הפסח המיוחד של CoderZ ו-HypoSwiss (ההרשמה נסגרת ב-21 במרץ), במסגרתו ילדים ובני נוער יתחרו בתחרות תכנות ורובוטיקה וירטואלית מלהיבה ונושאת פרסים שתיערך במהלך חופשת החג בהנחיית טופ גיק. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

CoderZ פלטפורמה ללימוד תכנות ורובוטיקה וירטואלית, הכוללת קורסים ותחרויות (ליגות ואתגרים) במגוון רמות לגילאי 8 עד 18. למעשה החברה פועלת בעשרות מדינות ועד כה השתתפו בקורסים ובליגות שלה מאות אלפי ילדים ברחבי העולם. אבל למה בכלל להתחיל ללמוד תכנות בגיל צעיר? האם זה מוקדם מדי? ממש לא! קבלו את הסיבות שישכנעו אתכם להתחיל דווקא עכשיו!

© באדיבות CoderZ

מקצוע עם ביקוש כבר מעכשיו

למה לחכות לאחרי הצבא ורק אז להתחיל ללמוד משהו שאתם אוהבים? תכנות הוא אחד מהמקצועות המבוקשים וכזה שתמיד צריכים, כי הטכנולוגיה תמיד מתקדמת ולא עוצרת לרגע. לכן, אם תתחילו בגיל צעיר תצליחו לרכוש את המידע והמיומנות שצריך כדי להיות מוכנים כבר לשלב הבא ומי יודע? אולי בזכות זה שהתחלתם כבר בגיל הזה נמצא אתכם בעוד כמה שנים מתכנתים את הסטרט-אפ הגדול של האנושות!

© באדיבות CoderZ

פיתוח חשיבה חישובית

תכנות בגיל צעיר מעודד פיתוח חשיבה חישובית ותכנון מראש. למעשה במהלך המשימות שיתנו לכם כבר מעכשיו ובקורסים, בתחרויות ובאתגרים של CoderZ תוכלו לתכנן לעצמכם כמה מהלכים מראש בעולם הטכנולוגי ולא רק! אין ספק שרכישת פיתוח חשיבה חישובית יעזרו לכם גם בחיי היומיום ובשגרה.

© באדיבות CoderZ

יכולת התמודדות עם תסכולים

נכון, לא תמיד אנו חווים הצלחות ולרוב הדרך להגיע ליעד שרצינו היא לא קלה כמו שאנו מדמיינים. בלמידת תכנות בגיל צעיר תוכלו לחוות את את הצעדים ואת השלבים שיכוונו אתכם ברגעים כאלו וילמדו אתכם להתמודד גם עם הרגעים הפחות טובים וגם ברגעים שהכי רוצים להרים ידיים. אחר כך כל מה שתעברו ירגיש לכם "צ'יפס"!

© באדיבות CoderZ

פתרון בעיות

חלק מעולם תכנות הוא גם לדעת להתמודד עם בעיות ותקלות לא צפויות שצצות במהלך העבודה. איך עוברים אותן? זה בדיוק מה שמלמדים גם בקורסים המיוחדים לילדים ונוער של CoderZ, שם יסייעו לכם להפעיל את הראש ולהבין איך לפתור כל בעיה בצורה הנכונה ביותר ואין תחושה מספקת מלפצח את הפתרון!

© באדיבות CoderZ

נשמע לכם מעניין ובא לכם כבר להתחיל ללמוד, לחוות את התחרויות ואולי אפילו לזכות בפרסים? ההרשמה לאתגר הפסח של CoderZ ו-HypoSwiss כבר בעיצומה ותימשך עד ה-21 במרץ (כולל). לפרטים נוספים והרשמה - לחצו כאן.

 

 

תגובות