סמסונג השיקה את סדרת מכשירי ה-A החדשים. באדיבות סמסונג

סמסונג השיקה את סדרת מכשירי ה-A החדשים

בחברת "סמסונג" עוברים מהשקה להשקה, כעת הכריזו באופן רשמי על הגרסה השנתית שלהם לסדרת מכשירי הביניים – סדרת ה-A, שלפי החברה, אמורה להביא לנו מסך מדהים, מצלמה היסטרית וחיי סוללה ארוכים

לאחר ההצלחה של סדרת ה-A של סמסונג בשנת 2020, בחברה מוכיחים לנו שוב שזה אפשרי ומכריזים על שלושה מכשירים חדשים: A52, A52-5G ו-A72.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מה קיבלנו?

המכשיר החדש מביא איתו מערך צילום בעל ארבע מצלמות שאמורות להוציא ביצועים מעולים- מצלמה ראשית בעלת איכות של 64MP, מצלמת Ultra Wide בעלת עדשה רחבה במיוחד באיכות של 12MP ושתי מצלמות נוספות- האחת היא מצלמת עומק והשנייה היא מצלמת מאקרו, כאשר בשתיהן נקבל איכות של 5MP (בדגם ה- A72 מצלמת העומק תהיה באיכות של 8MP). מצלמת הסלפי במכשיר תהיה בעלת איכות של 32MP. על הנייר, המצלמות עושות רושם כמרשימות במיוחד ולגמרי עושות חשק לנסות אותן.

אם כבר עסקנו במערך הצילום של המכשיר, סמסונג פרגנה במספר מצבים מיוחדים בצילום, שמטרתם לשפר ולהפוך את חווית הצילום לטובה יותר. גם כאן קיבלנו את מצב הלילה, שאמור להביא תוצאות מרשימות ומשופרות במיוחד בצילום בחושך. מצב זה משלב עד 12 פריימים לצילום בהיר ויציב. מצב "Fun", אשר מביא לנו את הפילטרים מהסנאפצ'אט אל אפליקציית המצלמה של המכשיר, גם עם המצלמה הרחבה. מצב נוסף שנחשף הוא מצב ה-Pro Video, שמאפשר צילום מקצועי של סרטונים. הסדרה החדשה עמידה בפני אבק והתזות מים בתקן IP67.

© באדיבות סמסונג

המכשירים הושקו בצבעים לבן, שחור, סגור וכחול ומצוידים במערכת רמקולים סטריאופונים מבית Dolby Atmos, חזקים ועשירים יותר כאשר עוצמת הווליום חזקה ב-43% מהדור הקודם. מהלך זה עשוי לשדרג את איכות הסאונד באופן משמעותי.

יחד עם החידוש בתחום הרמקולים והשמע הושק גם פיצ'ר ה-Music Share שמאפשר לנו לשתף את הסאונד עם חברים בין מכשירי סמסונג, ממכשיר אחד לכמה פלטי שמע ובין היתר צפויה גם האפשרות של שיתוף פלייליסטים בין משתמשים.

© באדיבות סמסונג

מבחינת הסוללה, מכשיר ה-A52 וה-A52-5G בעלי סוללה חזקה מאוד של 4500mAh ומכשיר ה- A72 עם סוללה מטורפת של 5000mAh. לפי ההכרזה, הסוללה צפויה להחזיק ליומיים שלמים בשימוש אינטנסיבי הכולל בתוכו גלישה באינטרנט, שיחת וידאו (מי כמונו יודע כמה צריכים את זה בימים אלו...), גיימינג וצפייה בסרטים. נראה שסמסונג לא התפשרה בתחום הסוללה ואכן מדובר בצעד חכם.

בנוסף, לא הורידו מחשיבות איכות התצוגה ואף שיפרו את בהירות המסך ב-33%. בדגמי ה- A52 המסך יהיה מסוג AMOLED FullHD+ ובגודל 6.5", מסך באיכות מעולה ובגודל המתאים לצפייה בסרטים ומשחקים ואילו דגם ה- A72 עם אותו המסך ובגודל מטורף של 6.7".

כל המכשירים בסדרה מכילים שטח אחסון של 128/256GB. וזיכרון RAM של 6/8GB (בדגם ה- A52 הסטנדרטי תהיה אופציה לזיכרון RAM של 4GB שישפיעו על ביצועי המכשיר והמהירות. כמובן שבכל המכשירים החדשים נזכה לראות את מערכת ההפעלה החדשה של סמסונג, ה- OneUI 3.0 המבוססת על אנדרואיד 11.

מכשירי ה- A52  ו- A72
מכשירי ה- A52 ו- A72 © באדיבות סמסונג

המטרה של סמסונג בגרסת ה-A היא שחרור של מכשירי ביניים במחירים שיתאימו לכל כיס, וגם השנה המחירים לא צפויים להיות יקרים במיוחד. מחירו של ה-A52 יתחיל מ-349€ (כ-1,370 ש"ח), של ה- A52-5G יתחיל מ- 399/429€ (כ-1560/1680 ש"ח) ושל ה- A72 יתחיל מ- 419/449€ (כ-1640/1760 ש"ח). המחירים לא זולים, אבל במידה ובפועל נקבל את הביצועים ששמענו עליהם, לגמרי אפשר להגיד שהמכשירים החדשים ימשיכו את הקודמים ויביאו למכירות רבות. המכשירים יגיעו בקרוב לישראל, והמחירים המקומיים ייחשפו קרוב להשקתם כאן. עד אז נצטרך לחכות בסבלנות.

תגובות