המשחקים החמים של יוני: מבאטמן ועד ל-COD. צילום: צילום מסך מהסרטון

המשחקים החמים של יוני: מבאטמן ועד ל-COD

בחודש הקרוב אפשר כבר להתחיל לראות עלייה ברמה לקראת הקיץ, ומגיעים אלינו לא מעט משחקים שחיכינו להם הרבה זמן. מוכנים?

The Elder Scrolls Tamriel Online: Unlimited

חברה: Bethesda Softworks
פלטפורמות: PS4, XBOX ONE
מתי: 9.6

המשחק שיצא למחשב האישי עוד בשנה שעברה סופסוף מגיע לקונסולות הדור החדש. אז מה הסיפור? למי שלא מכיר, The Elder Scrolls היא סדרת משחקים שהתחילה אי שם בתחילת שנות התשעים, והיא בבסיסה RPG (משחק תפקידים) עם תחושה של ימי הביניים, ועם קצת קוסמים ומפלצות, כשהמצליחה ביותר בסדרה היא Skyrim שיצאה עוד ב-2011. במשחק המקורי היית צריך לבצע קווסטים ומשימות תוך כדי שאתה עוקב אחר קמפיין שחקן יחיד מפורט ומושקע ביותר.

 

אז מה חדש? דמיינו את כל זה, רק אונליין, ועם כל מה שמשתמע מכך. לנו אין שום ספק שהמשחק יהיה טוב בדיוק כמו הגרסה למחשב האישי, ואולי אף יותר.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

Call of Duty: Black Ops III

חברה: Treyarch 
פלטפורמות: PS4, XBOX ONE, PC
מתי: 11.6

קול אוף דיוטי הישן והטוב חוזר, ובגדול. כמו בשלושת המשחקים האחרונים בסדרה, המשחק יתרחש בעתיד, הפעם הרחוק, ויתרכז בעיקר בהפיכה של החיילים לכלי הנשק עצמם, דרך טכנולוגיה חדשה ומפותחת. במשחק יהיה כמובן מצב הזומבים המפורסם הייחודי לטרייארק, ועכשיו הם מבטיחים לחדש, ככל הנראה תודות לתחרות מצד Sledgehammer במשחק הקול אוף דיוטי שלהם, שיצא השנה, Advanced Warfare. אותנו הם קנו.

 

Batman: Arkham Knight

חברה: Warner Bros. Games
פלטפורמות: PS4, XBOX ONE, PC
מתי: 23.6

הכותר הראשון בסדרת ארקהם שיוצא לדור החדש מבטיח להפתיע. אחרי ציפייה ארוכה של שנתיים אחרי Arkham Origins האהוב, המשחק החדש יכלול מרכיבים חדשים כמו הבאטמוביל, ומככב בו נבל מסתורי וחדש המכנה את עצמו "האביר של ארקהם". המשחק מתוכנן להתמקד בעיקר במשימות מסוג stealth. אף על פי שהיה מיועד לצאת עוד באוקטובר שעבר, אנחנו בטוחים שהמשחק עומד להפתיע בענק.

 

 

תגובות