Guitar Hero Live - גדול יותר, טוב יותר והרבה יותר חי. צילום: צילום מסך מהסרטון

Guitar Hero Live - גדול יותר, טוב יותר והרבה יותר חי

אז אם כבר ראיתם את הטיזר למשחק החדש מבית activision, ואתם מתרגשים כמונו לגבי המשחק, הגיע הזמן שתתחילו לגלות עליו קצת יותר, לפני שאנחנו מתחילים לספור את הדקות. מוכנים?

אז גיטר הירו חוזר! לא צריך לומר לנו כמה המשחק הזה היה חסר, וכמה התגעגענו למשחק המוזיקה הישן והטוב. לאחר שביטלו את המשך הסדרה אחרי guitar hero 5 שיצא ב-2011, החליטו אקטיוויז'ן שהגיע הזמן לחדש את הלהט ולנצל את כל המאפיינים של הדור החדש כדי לעשות זאת. המשחק, שמיועד לצאת בסתיו הקרוב, אמור לתת תחושה יותר חיה וריאליסטית, ופחות תחושה של ארקייד.

המשחק הולך לכלול (איך לא?) שלט חדש בצורת גיטרה. השוני בינו לבין הגיטרה הקודמת של המשחק הולך להיות גדול, ואקטיוויז'ן כבר מספרים שהוא מתוכנן לתת גוון של גיטרה יותר "old school". מתוכננים להיות 6 כפתורים במקום ה4 המקוריים, ואמנם אמור להיות קל יותר לשחק איתה למתחילים, יהיה יותר מאתגר משמעותית להשתלט על המהות שלה לאלה שמעוניינים בדרגים הגבוהים יותר.

 

מאפיין מסוים שמתוכנן להפוך את המשחק למשמעותית יותר חי ובועט, וריאליסטי ברמות שלא ציפינו מעולם ממשחק נגינה, הוא הקהל. במהלך המשחק, כשנראה את המסך הרגיל שמראה לנו על אילו כפתורים ללחוץ, לאיזה אורך זמן ומתי, מאחוריו יופיע קהל (המורכב מאנשים אמיתיים שהצטלמו לצורך המשחק, אגב) שיצעק וישיר ביחד עם השיר המתנגן, יכעס אם השחקן מפשל ויריע אם הוא מצליח בגדול. כבר עכשיו מרגיש מטורף? חכו רק שהוא ייצא.

בנוסף, כבר שוחררו לא מעט שירים שמיועדים להיות חלק מה-tracklist של המשחק, שיחזירו מהמשחקים הישנים את האווירה הרוקיסטית. בין השירים יופיעו שירים של אומנים מוכרים ומוערכים דוגמת להקת קווין, מרילין מנסון, ו-alice in chains.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

© רשימת השירים

 

תגיות
תגובות