Rapoo משיקה בישראל: סדרת גיימרים Vpro. צילום: יחסי ציבור

Rapoo משיקה בישראל: סדרת גיימרים Vpro

כשאנחנו משחקים, אנחנו חייבים את הציוד המתאים לכך. Rapoo משיקה בישראל סדרת גיימרים שווה במיוחד עם כמה פיתוחים חשובים. כל הפרטים

Rapoo משיקה בישראל את הסדרה האלחוטית שכוללת בתוכה כל מיני פיתוחים שיעזרו לנו לשחק בצורה הרבה יותר טובה במשחקים השונים. לקחנו לנסות את מה שמדברים עליו, והגענו לתובנות חשובות. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

החברה הוציאה שני קווי מוצרים חדשים: הראשונה, סדרת גיימרים תחת השם Vpro והשנייה, סדרה אלחוטית. סדרת הגיימרים של Vproמדובר בסדרה לגיימרים המתהדרת ברמת דיוק מרבית ובפונקציות מתקדמות לתכנות במקלדת. הסדרה כוללת 6 מוצרים: 2 עכברים אופטיים, עכבר לייזר, 2 מקלדות מכניות וערכת מקלדת עם תאורה אחורית ועכבר אופטי. רוצים לרכוש? כנראה שיעלה לכם 199-599₪.

הסדרה השנייה, סדרת פתרונות אלחוטייםזוהי סדרת הדגל של החברה הכוללת ציוד היקפי אלחוטי בטכנולוגיה מתקדמת. במסגרת הסדרה יושקו 4 מוצרים חדשים: ערכת מולטימדיה מקלדת ועכבר אלחוטי, מקלדת בלוטות' 3.0 אלחוטית ארגונומית ושני דגמים של אוזניות בלוטות' מעוצבות עם מיקרופון. 

מוצרים אלה יתווספו למוצרים הקיימים בסדרה, ביניהם מגוון עכברים אופטיים אלחוטיים: ניידים, מעוצבים, בלוטות' ועכברי מיני, מקלדות מתקדמות ורמקולים. בסך הכל יש 24 מוצרים בסדרה. רוצים לרכוש? כנראה שיעלה לכם 59-349₪.

אוזניות בלוטות'

כשאמורים להיות מרוכזים במשחק, אסור ששום דבר יפריע לנו, בטח לא איזה כבל מסורבל של אוזניות. לכן אוזניות אלחוטיות הן מוצר בסיסי לגיימרים. אבל מה קורה כשצריכים אוזניות שהן גם מיקרופון כדי לדבר עם החברים ברשת? הו, תכירו את rapoo s700  - אוזניות בלוטות' אלגנטיות עם מיקרופון מובנה.

© יחסי ציבור

מעבר לעיצוב יפה, האוזניות יושבות על האוזן בצורה נוחה מאוד ומפיקות סאונד איכותי. המשקל שלהן (215 גרם) אינו מורגש על הראש ואפשר לעשות תנועות חדות מבלי לחשוש לרגע שהן יעופו. אם נמאס לכם לשחק, הן יכולות להתאים גם בצורה מושלמת לשמיעת מוזיקה. יש להן כפתורי ווליום מובנים שבלחיצה כפולה גם יעבירו לך את השיר.

נורות לד מסמנות לך כמה סוללה נשארה ואם הבלוטות' פועל. מה שהכי חשוב בכל העסק הזה, זה שאם משהו משתבש, תמיד אפשר לחבר כבל שמע רגיל (שמגיע כחלק מהערכה) ולהמשיך ליהנות מהשמיעה.

מקלדת אלחוטית

אפשר לומר על המקלדת האחלוטית E6700 שהיא מקלדת רגילה, אבל לא לחלוטין. למקלדת הזאת יש כל-כך הרבה שינויים קטנים שמשנים את חווית השימוש. מדובר על מקלדת שהיא מאוד נוחה, מקלדת שמתחברת לסמארטפון, לטאבלט ולטלוויזיה. למי זה יעזור? זה יעזור לאנשים שצריכים לשלוח הודעות ארוכות בוואטסאפ או בפייסבוק, וזה יחסוך להם את הכתיבה הארוכה. זה יעזור בנוסף לאנשים שנמצאים בדרכים הרבה ועליהם לכתוב דברים ארוכים, כך שזה מארגן להם את הכתיבה ולא גורם לכך שהם מלחץ הסביבה - יטעו. 

© יחסי ציבור

אך עלינו לציין כי יש שני חסרונות בולטים במקלדת הזאת. דבר ראשון, הפאד הקטן שיש בשביל העכבר לא הכי נוח. אולי למחשב זה מאוד יעזור, אבל אין לו בכלל פונקיות בסמארטפון ואם רוצים להפעיל את זה. דבר שני, זה בגלל שמדובר על חיבור בלוטות' 3.0, אז אי אפשר להתרחק יותר מדי.

תגובות