just cause 3 - הארץ המובטחת סוף סוף פה!. טמבלר

just cause 3 - הארץ המובטחת סוף סוף פה!

אחרי 5 שנים ארוכות מאז שסיימנו את just cause 2, הבא אחריו סוף סוף כאן, ויש לנו תחושה שהוא הולך לנצח ובגדול. אז מה אנחנו כבר יודעים עליו?

אז למי שלא יודע, Just cause (באנגלית: מטרה מוצדקת, או: סתם ככה) הוא זיכיון שמתחיל עוד ב2006 הרחוקה, שבו השחקן שלך הוא ריקו רודריגז, סוכן בארגון חשאי שנקרא 'הסוכנות', שבכל משחק נמצא במקום אחר, והמטרה הסופית שלך היא להפיל דיקטטור. נשמע רגיל נכון? אז זהו, שלא.
 
המשחק גם מכיל מאפיינים מטורפים של עולם חופשי, וביניהם הליקופטרים, כלי נשק מגוונים, אקדח סנפלינג שנותן לך את האפשרות לטפס לאן שאתם רק רוצים, ועוד מלא מאפיינים. אם לתאר את זה במשפט אחד: זה כאילו שאתם שילוב בין ספיידרמן לצ'ה גווארה, בג'י טי איי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז מה קורה במשחק הנוכחי? כאן ריקו עוזב את הסוכנות אחרי האירועים של just cause 2, וחוזרת למולדתו, אי (פיקטיבי) בים התיכון שנקרא מדיצ'י. רק ששם הוא מגלה שעזב את הסוכנות ללא סיבה, כי הוא מגלה שגם על האי שלו השתלט דיקטטור מטורף בשם הגנרל די ראבלו, והוא צריך להשתלט עליו ולהדיח אותו מהשלטון. (נשמע מוכר?)

ואם זה לא מספיק לו, הוא מגלה שפעילים בסוכנות גם נמצאים על האי כדי להוריד את די ראבלו, ועל הדרך צדים אותו. מה שבטוח שמשעמם לא יהיה לו.

© צילום מסך מטמבלר

מה שיהיה חדש במשחק יהיה (חוץ מה-1080p) הוא הגרפיקה המטורפת, האופציה לחקור מערות תת קרקעיות בתוך האי, עשרות כלים חדשים שישפרו בהרבה את המנגנון של המשחק, ובקיצור, כל מה שרק יכולתם לחלום עליו ויותר.

 

בקיצור, המשחק מומלץ לכל מי שאוהב את just cause, לכל מי שאוהב משחקי עולם פתוח, לכל מי שגיימר, ולכולם בכלל. המשחק יוצא ב1 לדצמבר, אנחנו כבר סימנו ביומן שצריך לרוץ לחנות.

תגובות