הפעם הלגו לא על הרצפה: משחקי הלגו החדשים. טמבלר

הפעם הלגו לא על הרצפה: משחקי הלגו החדשים

מאז הילדות, לגו היה ונשאר אחד המשחקים הממכרים ביותר שיש, ועכשיו כשיש כבר כל כך הרבה משחקים טובים לקונסולות, הגיע הזמן לבחור את האהובים עלינו

מאז שיצא הלגו הראשון אי שם לפני כמעט 100 שנה, המשחק היה ממכר ונשאר ככה. אז מה השתנה? עכשיו הוא בא בכל הצורות האפשריות: למסך הגדול, למסך הקטן, וגם לקונסולות. יצאו עשרות משחקי לגו לכל הקונסולות עוד מהפלייסטיישן 2, אז הגיע הזמן שנבחר את מי באמת הכי אהבנו. מוכנים?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Lord of the Rings

2012

המשחק, שיצא לקונסולות הקודמות, הציב את הרף לכל משחקי הלגו כולל אינדיאנה ג'ונס, ולמעשה הציג עולם חופשי כל כך גדול ונרחב, שלקח יותר זמן לסיים אותו מאשר לראות את הסרטים. המשחק הציג את כל הדיאלוגים מהסרטים וגם אם האנימציה לא כל כך דמתה לפרודו של אלייז'ה ווד, היה אפשר להתחבר לדמויות בדיוק באותה מידה.

 

LEGO Harry Potter 

2001-2011

ללא ספק הסדרה הארוכה ביותר בכל משחקי הלגו, ומסיבה מסוימת (מן הסתם שהם לפי הסרטים). סדרת הארי פוטר משלבת את הקסמים והאפלוליות (והקווידיץ'!) של הסדרה ביחד עם כל התמימות שבמשחק לגו. המשחק נתן לנו לחוות גם רגעים קשים (ספוילרים!) כמו המוות של דמבלדור או של סנייפ, וגם לעבור את כל ההרפתקאות של הארי, כשהיה קטן ותמים או כשהיה גדול מספיק כדי להתמודד עם וולדמורט.

 

LEGO Batman 3: Beyond Gotham

2014

במקום השני והמכובד עומד המשחק הכי חזק בכל טרילוגיית לגו באטמן: beyond gotham. המשחק שיתאים לכל חובב לגו או באטמן או קומיקס בכללי, מתאר בין היתר את המאבק של באטמן בברייניאק, אויב של סופרמן במקור, עם שימוש בדמויות מוכרות אחרות מיקום DC כמו סייבורג, סופרמן או גרין לנטרן. גם עם תחושת הלגו המהנה, המשחק נותן תחושה של רובד מציאות שמתאים לקומיקס של DC, וגם אם המשחק מתאר באופן יותר חזק הפעם את סופרמן וברייניאק, אי אפשר לפספס את העובדה שזה בתכל'ס המשחק של באטמן.

 

סדרת LEGO Indiana Jones

2008-2009

היה באמת ספק? את המקום הראשון קוטף משחק הלגו אולי הכי מפורסם בעולם - אינדיאנה ג'ונס. המשחק בבסיסו הוא משחק התחמקות (stealth) כשהתפקיד שלך משתנה לפי הסרט (שודדי התיבה האבודה, מסע הצלב האחרון) ובעצם יש הרבה נאצים, נחשים, ושוטים. (מלשון שוט, כן?) אז מה מייחד את המשחק הזה? הוא לדעתנו הדבר הכי טוב שאפשר לשלב בלגו, והאמת שהשורות של אינדי נשמעות קצת יותר טוב מפי בובת פלסטיק מאשר מהריסון פורד.

 
תגובות