Satellite Click Mini - "מחשב נהדר במחיר טוב". טושיבה

Satellite Click Mini - "מחשב נהדר במחיר טוב"

בשביל שנוכל ללמוד בצורה הטובה ביותר ושלא נצטרך להעתיק יותר מדי מלל כמה פעמים, אפשר להשתמש במחשבים ניידים נוחים. לטושיבה יש תשובה נהדרת

מי צריך מחברות יותר? בעידן טכנולוגי כמו שאנחנו מכירים, אפשר להיעזר במחשבים עבור הלימודים. אז אם כבר וויתרתם על המחברות, לטושיבה יש מחשב מעולה בשבילכם. Satellite Click Mini - מחשב שעונה על הצרכים ונוח לשימוש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הרבה אנשים אומרים שדברים טובים באים באריזות קטנות. אנחנו עומדים לבדוק את זה עכשיו: המחשב מגיע עם שתי סוללות, מסך מגע בגודל 8.9 אינץ' ברזולוציית 1920X1200, מערכת הפעלה ווינדוז 8.1 ובעצם, מחשב אחד נורמלי לחלוטין - רק קטן יותר. הדבר המיוחד באמת במחשב הזה, שהוא לא מסתפק בלהיות מחשב רגיל כמו שכולנו מכירים, אלא חייב גם לחדש. על מה אנחנו מדברים?

© טושיבה

המסך שלו, מסך המגע שדיברנו עליו מקודם, פשוט מתנתק מהעמדה של המקלדת - ומתפקד כטאבלט רגיל מן השורה. על ידי כפתור קטן בחלק ההעליון האמצעי, אתם יכולים לפרק אותו לדבר הזה. ברגע שאתם תפרקו את המסך, למקלדת לא יהיה מה לעשות - כי אין שום חיבור נוסף למסך, חוץ מהחיבור הברור. ברגע שהמסך מחובר למעמד שלו הוא מחובר באופן יציב, ואין שום חשש שזה עלול להתנתק מהמקום.

המחשב הזה מתגאה במעבד ארבע ליבות, 2GB RAM, זיכרון של 32GB ואין שום הרגשה שחסר משהו בשביל שהמחשב יעבוד מהר כמו שצריך. העיצוב הוא פלטסיק לחלוטין, למרות שהוא מרגיש קצת כבד, עדיין זה לא משהו כל-כך בעייתי. החיבורים של ההטענה וה-USB ממוקמים במקומות טובים לחלוטין, אולי קצת קשה בהתחלה להבין מה החיבור של ההטענה ומה חיבור סתם דומה. אין שום נורת LED שתכוון אותנו מתי כדאי להפסיק להטעין.

הרמקולים של המחשב עובדים מעולה אם אתם נמצאים לבד בבית כשיש שקט סביר, אך עם הרבה אנשים אל תצפו שיעבוד לכם חזק. כמובן שחשוב להזכיר כי המחשב יותר קטן, כך שאין כמה מקשים עליו, אז מקצצים במקום. את ה-F המוכר (F1 וכו') נראה ממקש ה-'ש' וכן הלאה.

© טושיבה

למחשב יש מצלמה 5 מגה פיקסלים מאחורה ומקדימה תהנו רק מ-2 מגה פיסקלים בודדים. פיצ'ר מגניב שיש במחשב הזה, זה בעצם מצפן כמו שאנחנו רגילים בסמארטפונים השונים. עד עכשיו לא הזכרנו את זה, אבל המחיר של המחשב עומד על 1,690 ש"ח.

מה חשבתי על המחשב הזה?

קודם כל, נדלקתי על הרעיון הזה של הניתוק. העובדה שהמחשב מתנתק בסופו של דבר לטאבלט, קנתה אותי די בקלות. גם כשהמסך מחובר למקלדת, אתם תוכלו להינות מהטאץ' של המסך כמו שצריך. לי הייתה בעיה עם המקלדת לאחר מכן, כלומר: לא ברור מה צריך לעשות עם המקלדת לאחר הניתוק לטאבלט, היא לא מתפקדת לבד ולכן זה קצת מעורר בילבול.

© טושיבה

אם כבר דיברתי על המקלדת, כדאי לציין כי הסידור של המקשים הוא קצת שונה וצריך קצת זמן להתעדכן עליו. למי שיש ידיים גדולות אולי קצת יהיה לו צפוף, אך לאחר זמן מה זה מסתדר ונוח לשימוש. המחשב עובד במהירות דווקא טובה, אין שום עצירות מעצבנות שגורמות לנו לחכות יותר מדי זמן מול המסך. אני חושב שמחשב כזה שעובד מהר וקטן, נוח ליציאות, לסיבובים וסידורים שוטפים לאורך היום. בסך הכל, מחשב נהדר במחיר טוב.

המחשב מקבל 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות