מחאת ערוץ הילדים: למה המון ילדים החליטו למחות?. צילום מסך מאינסטגרם

מחאת ערוץ הילדים: למה המון ילדים החליטו למחות?

אם גלשתם באינסטגרם ונתקלתם בהאשטג #ערוץהילדיםהואלאהמקוםהאמיתי, אתם לא לבד. הטרנד החדש ברשת הוא ילדים קטנים שמוחאים על הידרדרות הערוץ וכן – זה באמת מוזר כמו שזה נשמע

כשהיינו קטנים חשבנו על נוסטלגיה של מיכל ינאי וקטנטנות, בהתנשאות של "איך הערוץ הידרדר" ועל הדור של פעם, עכשיו הדור של היום מתפרק בנוסטלגיה על קובי מחט והשמינייה. זה התחיל בדף פייסבוק והמשיך לאינסטגרם לפני כמה ימים. מחאת ערוץ הילדים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מה זה אומר? חלק מהמחאה, מסתבר, זה לא לצאת להפגין, אלא בעיקר לכתוב פוסטים קורעי לב על התוכניות שעליהם גדלו (בניהם גם המלאכיות של צ'ובה – רצועת שידור עם דון לני גבאי ועדי הימלבלוי ששודרה ב2010. בעקבות זאת אנו מניחים שרוב הילדים שמשתתפים במחאה הם בכיתה ה' או ו')

חברים יקרים!! מכתב ששלחתי למנכלית ערוץ הילדים!!! אני מקווה מאוד שהיא תקרא את זה ושלא תסנן אותי! תאחלו לי בהצלחה!

‎Posted by ‎מחאת ערוץ הילדים‎ on‎ שישי 11 ספטמבר 2015

בימים האחרונים הם כבשו את האינסטגרם עם תמונה ועליה כיתוב: "לא רואים היום ערוץ הילדים משעה 17:00 עד שהם יענו וישימו לב אלינו!" ודף הפייסבוק של המחאה מלא בהמון צילומי מסך שהם שולחים לפייסבוק של הערוץ. חלק מההודעות על גבול ההטרדה. בנוסף נפתחו כמה עצומות למען קידום הרעיון באתר "עצומה" ואחת קיבלה אלפי חתימות. יש לשים לב כי כל אחד יכול להצביע כמה פעמים שרק ירצה והסיכוי שהרבה מהחתימות הן מאנשים שחתמו כבר הוא גבוה.

 

#ערוץהילדיםהואלאהמקוםהאמיתי

A photo posted by old_instakidstv (@old_instakidstv) on

אנחנו מאחלים להם בהצלחה וכמובן חושבים שערוץ הילדים הוא אחלה מקום, אפילו בלי טל מוסרי.

תגובות