צועק אל המצלמה: הפרוייקט החדש של תום טרגר. יוטיוב

צועק אל המצלמה: הפרוייקט החדש של תום טרגר

מה קורה כשנותנים לבחור צעקן עם התפרצויות עצבים קלות מגפון? כנראה שזה טוב, כי מסתבר שיש לו הרבה מה לומר... קבלו פרטים על הפרוייקט של תום

אז.. נתחיל מהתחלה. מיהו תום טרגר? תום טרגר ידוע בציבור כ״אפס״ מסדרת הסרטונים והסרט שיצר יחד עם חברו אור פז בשנתיים האחרונות. השניים גם אחראים על ערוץ היוטיוב sugarzaza שפועל הרבה לפני שהאפס התחיל וממשיך בפעילות שלו גם כיום עם כמעט 45 מיליון צפיות! (אגב אם שאלתם מי עומד מאחורי אחמד וסלים, הנה התשובה).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למה סיפרנו את זה? כדי לספר לכם על הפרוייקט החדש של אותו תום שבעצם הפוך לגמרי מהאפס. הפרוייקט המדובר הוא ערוץ יוטיוב חדש בשם ״המגפון״ שבו סרטונים שנועדו להסביר נושאים חברתיים בעיקר, כמו אונס, הכרה בביסקסואלים ודימוי עצמי. הערוץ קיים כבר חודש וקצת, הפעילות היא בערך סרטון לשבוע וחמשת הסרטונים שכבר הועלו זכו ל225 אלף צפיות!

 

כמעט כל פרק מוגש לנו על ידי תום (הפעם ללא אור) שמסביר לנו את התופעות והאירועים בעולם המודרני, בצורה מפורטת, מעניינת, ובעיקר מוגזמת. וכמובן עם מינון נכון של גיקיות, דוגמאות אישיות וטיפה צעקניות. טוב לא כל כך טיפה, בכל זאת זה אותו בן אדם שהביא לנו את האפס. הפרקים מלווים בתמונות ודוגמאות שמסבירות לנו יותר את הנושא.

 

*טריגר אונס* השבוע תום מדבר על הסכמה בזמן מצבים מיניים ועונה על השאלה המיתולוגית: "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת?" ספויילר: היא מתכוונת ל-"לא". שתפו בהמוניכם!

‎Posted by ‎המגפון‎ on‎ שישי 4 ספטמבר 2015

ובכל זאת אפשר לראות מכנה משותף בין שני סוגי הסרטונים. שניהם, כמו הרבה סרטונים ביוטיוב וברשת בכלל, באים להביא את דעתו של יוצר הסרטון אלינו, והדעות פה באות בעיקר על מה שקורה בחברה שלנו וכמובן איך להתנהג או לא להתנהג על פי תום.

נו אז למה אתם מחכים? תום צריך אתכם עכשיו בערוץ המגפון. צפייה נעימה!

תגובות