Star Wars: מה מצפה לנו ב17 לנובמבר?. starwars.ea.com

Star Wars: מה מצפה לנו ב17 לנובמבר?

אז לכל מי שלא יודע – ב-17 בנובמבר יוצא Star wars Battlefront, המשחק החדש שמבוסס על מלחמת הכוכבים. יש המון משחקים שמבוססים על הסדרה, חלקם טובים יותר וחלקם פחות, לאיזה קבוצה battlefront שייך?

קצת לפני שיוצא הסרט החדש בדצמבר, זיכיון star wars החליט להוציא משחק מולטיפלייר חדש, חודש לפני. השבוע יצאה למעריצים גרסת הבטא של המשחק. רוצים לשמוע מה חשבנו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק הוא ללא Story Mode והוא בעיקר יתעסק בCo-op ובמולטיפלייר, אבל מי שירצה לבצע את המשימות של הCo-op לבד יוכל גם(אבל ברור שזה פחות כיף). במשחק ניתן לשחק כחייל פשוט ולפעמים תוכלו לשחק גם כדמות ראשית מהעלילה כמו דארת' ויידר(!)

הדמויות האייקוניות שכולנו אוהבים
הדמויות האייקוניות שכולנו אוהבים © starwars.ea.com

מה יש במשחק?

בגרסת הבטא של המשחק אפשר לשחק במשימה אחת של co-op או בשחקן יחיד, והמשימה היא לשחק בתור אחד מהמורדים שהחללית שלו קורסת על כוכב מדברי וצבא האימפריה (הרעים) בא לתפוס אותו. השחקן צריך לשרוד 6 גלים של מתקפות, שבשניים מהם האימפריה אפילו שולחת אליך ST-AT Walker - טנק בגודל של דינוזאור - שצריך איכשהו להרוס.

במולטיפלייר של הבטא יש שני מודים: אחד שבו נופלות חלליות בריחה מהשמיים וכל קבוצה צריכה לכבוש כמה שיותר, והשני בו האימפריה שולחת שני "ווקרים" לבסיס של המורדים, והמטרה שלהם היא להגיע לבסיס ולכבוש אותו. בזמן שהמורדים צריכים להפעיל שני לוויינים ולקרוא למטוסי x-wing שיפציצו את הווקרים.  

אחד משדות הקרב
אחד משדות הקרב © starwars.ea.com

אחרי כל משחק מקבלים נקודות ניסיון שהכמות שלהן עולה לפי כמה טוב שיחקת (כמה חיסלת, פגיעות לראש, החטאות ועוד). ככל שעולים רמות במשחק אפשר לקנות רובי לייזר חדשים או בונוסים לשימוש באמצע המשחק כמו jetpack, רובה לטווח רחוק או כדורים חודרי שריון, וזה לא הכל. כמות הכסף שמקבלים אחרי כל משחק מחושבת לפי נקודות הניסיון.

מה שחשוב באמת

ואם להגיע למה שחשוב, אז הגרפיקה מדהימה (האמת? יותר טובה מהסרטים), המשחקיות קלה ונוחה לתפעול - (תצליחו להבין את העניין תוך פחות משלושה משחקים) והממשק למשתמש נוח ופשוט. ואם אתם חושבים שאולי תפספסו חלק מהעלילה, אפשר להירגע. המשחק כמעט ולא מסתמך על צפייה מוקדמת (למרות שהצופים הוותיקים ישימו לב לכמה קריצות), וכל אחד יכול להתחיל לשחק ישר.

 

סך הכל?

בסופו של דבר, המשחק מעולה. הגרפיקה טובה, קל להתחבר אליו, ואין יותר כיף מלשחק את דארת' ויידר. אם לא מפריעים לכם כמה לאגים (כמו בכל מולטיפלייר שקיים) - זה המשחק בשבילכם.

המשחק מקבל 9/10 בסולם פרוגי!

תגובות