שדרגו את האנטי-וירוס: Watch Dogs חוזר לסיבוב נוסף. צילום מסך מיוטיוב

שדרגו את האנטי-וירוס: Watch Dogs חוזר לסיבוב נוסף

שוחרר הטריילר של Watch Dogs 2 עם מידע נוסף. מה למדנו מהם והאם יוביסופט למדה מהמשחק הקודם? כל הפרטים

חברת יוביסופט שיחררה את תאריך היציאה של המשחק, בכיכובו של האקר חדש – מרקוס הולוואי (Marcus Holloway), שהצטרף לקבוצת ההאקרים "דדסק", שהופיעה במשחק הקודם. קבלו את המשחק הבא של Watch Dogs.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מרקוס הצטרף כדי להילחם ולהוריד את המשטר המושחת בסן פרנסיסקו. מתברר, שהוא נפל קורבן לאלגוריתם לחיזוי פשעים וזה מה שהרס את חייו. בנוסף למשטר, מרקוס וקבוצת ההאקרים יאבקו בקבוצות עבריינים ובהאקרים יריבים. המפה של המשחק תכלול את אזור המפרץ של סן פרנסיסקו, את עמק הסיליקון ועוד.

יוביסופט למדה מהמשחק הקודם והכניסה כמה שיפורים. הראשון הוא שכל המפה פתוחה מתחילת המשחק וכל פעולה ומשימה שתעשו, יקרב אתכם להמשך המשחק. שנית, כל דבר עם חלקי חשמל יכול להיפרץ בדרכים שונות ומגוונות – רכבים, מוצרי חשמל וכיוצא באלה. עוד שיפור הוא שמרקוס חמוש בארסנל חדש לחלוטין של נשקים. בנוסף, התלבושת של מרקוס, רכבים, נשקים וכלים יכולים לעבור שינויים (Customization). וגם המולטיפלייר משופר.

 

בקיצור, כל מה שהיה טוב במשחק הזה, שופר במידה ניכרת. המשחק ישוחרר ב-15 בנובמבר ויעלה לכם כ-60 יורו (בערך 260 ש"ח) ואם תזמינו מראש, תקבלו משימה נוספת ועוד תוכן אקסקלוסיבי.

תגיות
תגובות