CD Projekt Red מציגה: משחק חדש וגם הפתעה קטנה. צילום מסך מיוטיוב

CD Projekt Red מציגה: משחק חדש וגם הפתעה קטנה

בעקבות זכייה של The Witcher 3: Wild Hunt בפרס "משחק השנה" CD Projekt Red מתכננת להוציא לו גרסת GOTY. בנוסף לכך היא מכינה לנו הפתעה קטנה. כל הפרטים

CD Projekt Red מפתיעה אותנו עם 2 הודעות משמחות. הראשונה היא שלאחר הזכייה של The Witcher 3: Wild Hunt בפרס "משחק השנה" (Game of the Year) הוא מקבל גרסת GOTY. ההודעה השנייה (ולדעתי המשמחת יותר) היא שהחברה מפתחת גרסה מורחבת יותר למשחק אהוב שקשור לwitcher 3.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשחק The Witcher 3: Wild Hunt מקבל גרסת GOTY שכוללת בתוכה את כל חבילות ההרחבה, כולל שתי החבילות שכוללת סיפור משלהן: הראשונה hearts of stone ו- blood and wine החדשה יותר, כל אחת כוללת בתוכה חפצים חדשים, מפה חדשה, סיפור חדש ועוד שעות של משחק!

 

עכשיו, בקשר להודעה השנייה, אני לא היחיד שבמקום לעשות קווסטים הלך וחיפש קלפים ושחקני Gwent נכון? אז CD Projekt Red קיבלו המון ביקורת חיובית מאוד על המיני גיים הזה, והחליטו להוציא אותו במשחק משלו. אנחנו יודעים שבמשחק החדש יהיה קמפיין, תהיה אפשרות למולטיפלייר, כך תוכלו לבדוק עד כמה טובים באמת נגד אנשים אמיתיים ולא בינה מלאכותית, והרבה יותר קלפים, יותר אפקטים, ועוד faction של skellige.

אבל עם כל השמחה, אנחנו כנראה נפרדים מהדמות של geralt of rivia, ומסדרת witcher. אבל כל סוף הוא התחלה חדשה, והסיבה שאנחנו נפרדים היא כי CD Projekt Red התחילה לפתח משחק חדש, שנמצא עכשיו ממש בחיתולים וקוראים לו cyberpunk 2077. כרגע אין הרבה מידע על המשחק חוץ מזה שהוא משחק תפקידים של מדע בדיוני.

תגובות