שנה לאחר XBOX: רייס אוף דה טומב ריידר מגיע ל- PS4. צילום מסך מיוטיוב

שנה לאחר XBOX: רייס אוף דה טומב ריידר מגיע ל- PS4

את לארה כבר יצא לנו להכיר במשחקים הקודמים, אבל סוף סוף המשחק Rise Of The Tomb Raider מגיע לפלייסטיישן כחלק מחגיגיות 20 שנה. ביקורת משחק

מעריצי הסדרה כבר הספיקו שנה שעברה לשמוח שהמשחק יצא לקונסולות ה-XBOX, ועכשיו, אחרי תקופה ממושכת, המשחק מגיע גם לps4 וגם לPC. עשינו את המסע עם לארה והגענו למסקנה. ספויילר: קלישאתי אש ולא פחות טוב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תכלס, המשחק הזה לא שונה כמעט בכלל מהמשחק שאתם מכירים מx1, בעיקרון המשחק כולל את אותה העלילה בתוספת של כמה מודים וליטושים מהמשחק הראשון. מכיוון שלא סיקרנו את המשחק אז, הגיע הזמן שנעשה את זה עכשיו.

שמענו כבר על כל המסעות המטורפים של לארה בעבר והפעם אנחנו מצטרפים אליה למסע מאוד אישי. הרבה מעבר לאוצר גדול, הפעם לארה יוצאת למסע שקשור לאביה המנוח. אבא שלה נרצח כחלק מחקירה שהייתה לו על אוצר שאמור להעניק לבעליו חיי נצח. במקביל, ארגון בשם "טריניטי" מחפש גם הוא את האוצר הזה, איך אפשר אחרת? לארה נכנסת לתוך סיפור מפותל ומלא מורכבות, חווה בגידה ופגיעה באנשים שקרובים אליה. כחלק מהמסע היא צריכה להילחם גם עם ארגון "טריניטי" וגם עם הצבא שהאוצר יוצר כחלק מההגנה על עצמו. את המשחק אנחנו מתחילים בסיביר הרחוקה, שם אנחנו לומדים להכיר את העלילה ואת המקשים לראשונה.

 

ההסתגלות של לארה מפתיעה אותי כל פעם מחדש. לארה לומדת לעשות כל כך הרבה דברים מסובכים וקשים, הרבה מעבר לסתם מכות עם אויב. נקודה שאהבתי במיוחד במשחק היא שבשביל שיהיו לנו חצים לירות, אנחנו צריכים ליצור לעצמנו ולהכין ממרכיבים שאנחנו אוספים מהסביבה. הרבה פעמים הגעתי למצב שאני מגיע ל-0 תחמושת בגלל המשימות, ולפעמים אפילו הגעתי למצב שאפילו הכלים המיוחדים (חצי אש, חצי פצצה וחצי רעל) מגיעים ל-0 תחמושת, מרוב הקושי.

אחד הדברים שפחות אהבתי במשחק הוא שלארה פתאום הופכת לסופרמן. אסביר: לארה עכשיו צריכה לרוץ ולברוח מחיצים שנשלחים אליה, אז בשביל לברוח, היא צריכה לקפוץ מגדה אחת לשנייה. לארה כל כך חזקה שהיא מצליחה לעשות קפיצה הזויה ולא ברורה. נקודה נוספת שהפריע לי, שלא היה חסר באגים קטנים ומעצבנים, כמו: פתאום אני מוצא את עצמי דוקר את האוויר, למרות שעשיתי חניקה על חייל.

© צילום מסך מיוטיוב

כחלק מחגיגות ה-20 שנה של המשחק, יש כמה תוספות נחמדות למשחק: הראשונה היא "Blood Ties" וזו אפשרות לחקור את הבית של משפחת קרופט, המשפחה של לארה. השנייה כוללת בתוכה מוד של Co-Op שבו צריך לעבוד יחד בשביל לשרוד. והשלישית כוללת מוד של זומבים, "הסיוט של לארה".

לסיכום, מדובר במשחק עם עלילה מאוד עשירה וטובה, עם מעט באגים, מודים שמוסיפים המון ויכולות מטורפות של הדמות הראשית, אפשר לומר יותר מדי מטורפות. הייתי רוצה עוד מלארה, היא ללא ספק דמות מעניינת בטירוף.

המשחק מקבל 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות