סאבסקרייב: היוטיוברים פאנק ברוס ונווה קולישר. צילום מסך מיוטיוב

סאבסקרייב: היוטיוברים פאנק ברוס ונווה קולישר

מדי שבוע נביא לכם שני יוטיוברים ששווה להירשם לערוצי היוטיוב שלהם. לפעמים וולוגרים, לפעמים גיימרים ולפעמים סוגים אחרים. השבוע - פאנק ברוס ונווה קולישר

פאנק ברוס

האחים קייפרון וקורי פאנק פתחו את ערוץ היוטיוב המיוחד שלהם Funk Bros בנובמבר 2015. הערוץ של קייפרון וקורי הוא אחד הערוצים המצוינים שצפינו בהם לאחרונה, הקונספט של הערוץ לא שונה מערוצי יוטיוב אחרים - הערוץ הזה הוא ערוץ וולוגים. אבל זוג האחים מעבירים תוכן כיפי ומעורר השראה.

 

כמעט בכל סרטון קורי וקייפרון נמצאים בפארק הטרמפולינות המקצועי שנמצא בקרבת ביתם. שניהם אתלטים ורוכבי קורקינט מקצועיים ואם הם לא בפארק הם מוצאים דרכים מקוריות ומגניבות לשפר את הטרמפולינה שבחצר ביתם. קייפרון וקורי מעודדים את הקהל שלהם לצאת מהבית, ליצור, לפעול ובעיקר להנות. 

 עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נווה קולישר

חוץ מהיותו כתב ועורך של ערוץ המוזיקה שלנו, נווה קולישר הוא גם יוטיובר. נווה פתח את ערוץ היוטיוב שלו Nave בנובמבר 2014. הערוץ שלו הוא מהערוצים שפשוט כיף לשבת ולצפות בהם. נווה משדר אווירה רגועה ומגניבה ותוכלו למצוא בערוץ שלו סרטונים רציניים וחשובים, סרטונים אומנותיים עם מסר וגם סרטונים מצחיקים וקצת יותר משוחררים.

 

את הסרטון הראשון שלו העלה נווה לפני כעשרה חודשים, חודש לאחר מכן הוא לקח הפסקה מיוטיוב של כחמישה חודשים ולפני כארבעה חודשים חזר להעלות סרטונים עד היום. אנחנו ללא ספק נמשיך לעקוב ולראות מה העתיד צופן לערוץ המעולה שלו.

תגובות