היוטיובר קייסי נייסטאט מפסיק להעלות וולוגים ליוטיוב. צילום מסך מיוטיוב

היוטיובר קייסי נייסטאט מפסיק להעלות וולוגים ליוטיוב

לאחר כשנה וחצי שבהם העלה וולוגים לערוץ היוטיוב המוביל שלו, העלה אתמול קייסי נייסטאט סרטון ובו הודיע באופן חד משמעי: "זה נגמר"

קייסי נייסטאט, בין היוטיוברים המובילים והמוכרים בעולם הודיע אתמול בערב על פי שעון ישראל שהוא מפסיק לצלם ולהעלות לערוץ היוטיוב שלו את הוולוגים המוכרים והכל כך אהובים שלו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במרץ 2015 התחיל נייסטאט להעלות וולוגים לערוץ היוטיוב שלו. הוולוגים עלו לערוץ שלו על בסיס יומי והוא התמיד בהעלאת הסרטונים האלו עד אתמול. במהלך השנה וחצי שבהם העלה נייסטאט וולוגים נולדה לו בת ובנו הבכור גמר את התיכון והתחיל את לימודיו בקולג'.

אתמול בערב, לאחר שלא העלה סרטונים לערוץ שלו במשך ארבעה ימים, העלה נייסטאט סרטון שזעזע את עולם היוטיוב ואת מעריציו ברחבי העולם. נייסטאט הודיע שהוא מפסיק להעלות וולוגים. "הייתי יוטיובר לפני שהייתי וולוגר, והייתי יוצר סרטים לפני שהייתי יוטיובר" פותח נייסטאט את הסרטון שמצולם בסדנת העבודה שלו שבניו יורק. "ה500 - 600 וולוגים האלו, הניסוי הזה, זה נגמר." ממשיך נייסטאט.

 

נייסטאט מסביר שהוא התחיל לצלם וולוגים מכיוון שהוא רצה לאתגר את עצמו גם באופן אישי וגם כדי להיות יותר פעיל ביוטיוב ולהשקיע בערוץ שלו. ובאמת בשנה הראשונה זה עבד, הוא הרגיש מאותגר כל יום מחדש והרגיש את "האש" הזו כפי שהוא מתאר בסרטון. "אבל לפני חצי שנה בערך, זה כבר נהיה קל. מצאתי את השיטה לוולוגים האלו וזה כבר לא היה אתגר בשבילי".

לקראת סוף הסרטון מדגיש נייסטאט ש "אני ממש לא הולך לוותר על יוטיוב" הוא ימשיך להעלות סרטונים באופן רגיל, אבל במקום וולוגים הם יהיו סרטונים שונים. סרטונים שיגרמו לקהל שלו לחשוב. נייסטאט אומר שהוא חשב על לרדת לשניים או שלושה וולוגים בשבוע, אבל שהוא הבין שהוא לא יוכל להמשיך הלאה אם הוא לא ירפה מהעבר.

תגובות