"משחק שאפשר להתאהב בו בקלות" : Battlefield 1. צילום מסך מיוטיוב

"משחק שאפשר להתאהב בו בקלות" : Battlefield 1

כשבאתי לשחק במשחק החדש, Battlefield 1, באתי עם ציפיות די גבוהות. אני חייב להודות שלא התאכזבתי. עלילה מעולה ומצבים חדשים במולטיפלייר. ביקורת משחק

המשחק החדש, Battlefield 1, מלא בסוגים שונים של עלילות, מודים שונים במולטיפלייר וחוויה אחת מעניינת. אז מה החברות EA ו-DICE הכינו לנו במשחק החדש?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

יוצרי המשחק באטלפילד 1 החליטו לא לזרום עם כל שאר יוצרי המשחקים האחרים ולעשות משחק מלחמות מודרני אלא חזרו אל העבר הסבוך של מלחמת העולם הראשונה. המשחק מתחיל עם כל מיני פרטי מידע על המלחמה, כמו כמה אנשים נהרגו וכמה מהם הם אזרחים. מפה, זה רק מתקדם.

אתחיל מהעלילה של המשחק. קודם כל הופיע מסך שחור ובו נכתב שאתם עכשיו תכנסו למשחק, אממה? אתם לא אמורים לשרוד. התחלתי לשחק ואז קלטתי את הרעיון הזה. החיילים לא הפסיקו לבוא ואני כבר הפכתי להיות אדיש מאוד לגבי להישאר בחיים. כשמתתי, לא הייתי צריך לעשות את המשימה שוב, אלא זה מה שקידם אותי לדמות הבאה. מצד אחד מאוד הפתיע אותי לקבל את ההודעה הזו, אבל מצד שני זה הכניס אותי לאדישות מסוימת ובכך לא באמת ניסיתי להגן ממה שבא אליי, מה שאהבתי בהתחלה, אבל בדיעבד אני קצת מבואס. לאחר שהדמות שהייתי איתה מתה, הופיע על המסך כיתוב עם השם של הדמות, תאריך לידה ותאריך פטירה. זה לא קרה רק עם דמות אחת, אלא עם כל מי שהייתי צריך לשחק.

 

העלילה בעצם מחולקת לכמה רעיונות מגניבים: טיס, טנק, הסתננות במדבר והליכה בהרים ליד גבול. מאוד אהבתי את זה שנותנים לנו לטעום מכל מיני סוגים של חיילים, בכך הם מצליחים ממש להכניס אותי לתקופה ולעלילה שהם מנסים לבנות. אני בעצם יכול להתנסות בכל סוגי החיילים שאפשר. היו משימות שהרגשתי ממש חופשי, כמו לדוגמה באחת מהמשימות הדמות שלנו צריכה לצאת מהשטח של האויב והאמת היא שהיה לי את החופש להחליט מה לעשות, מלנסות לרוץ את הכל מבלי לנסות להרוג אף אחד ועד להרוג כל אדם אפשרי ובלי זה מבלי להמשיך. העלילה לא כפתה עליי לעשות שום דבר. לכן, אפשר לחתום ולהגיד שהעלילה של המשחק היא מוצלחת ביותר, מגוונת מאוד ומעניינת לא פחות.

כמובן שלמשחק יש מוד מולטיפלייר והוא כולל בתוכו את המצבים שאנחנו מכירים כמו: Team Deathmatch, Domination, Rush ואף Conquest. בשביל להתקדם במוד הזה ולקבל נשקים חדשים, עליכם לשלוט בכל המצבים שהמשחק מציע וככה מקבלים נשקים מפותחים יותר. בנוסף לכך, בחברה החליטו להוסיף שני מודים חדשים שנקראים Operations וגם War Pigeons. במוד הראשון אתם נשלחים עם צוות למשימות בכל מיני מקומות בעולם, מה שגורם בסופו של דבר להרגיש כאילו כל המהלך הוא יותר מדי ארוך ולא מדובר במשחק אחד או שניים. במוד השני עליכם לשגר יונים אל האוויר, שוב, עם הצוות שלכם, על הצוות האויב. מה שיפה במוד הזה, הוא שעליכם לזוז ולרוץ עם היונים בידיים שלכם עד שתוכלו לשגר אותן לצד השני, ותוך כדי להזהר מחיילים שיכולים לגנוב מידכם את היונים.

© צילום מסך מיוטיוב

אני חייב להודות שהגרפיקה במשחק נהדרת. אהבתי את הנראות במשחק, אהבתי את השילוב של כל האלמנטים, בין אם זה סתם השמש או מזג אוויר סוער, זה נותן תחושה הרבה יותר טובה.

לסיכום, מדובר במשחק שאפשר להתאהב בו בקלות. העובדה שאנחנו מתעסקים בתקופה כמו מלחמת העולם הראשונה היא מעולה, קצת הפוגה מכל משחקי העולם העתידני. המצבים החדשים במולטיפלייר מוסיפים למשחק המון ואני כנראה אשחק במשחק הזה עוד הרבה. לדעתי, כדאי לכם לרכוש את המשחק כמה שיותר מהר.

המשחק מקבל 9 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות