המגפה חוזרת: The Last of Us 2 מקבל טריילר הכרזה. צילום מסך מיוטיוב

המגפה חוזרת: The Last of Us 2 מקבל טריילר הכרזה

המשחק המצליח The Last of Us 2 עומד לזכות במשחק המשך, שכבר שוחרר טריילר הכרזה שלו. מה חשבנו על הטריילר? מה הסקנו ממנו? כל הפרטים.

אחד המשחקים המושקעים, המצליחים והמוכרים ביותר בשנים האחרונות, The Last of Us, שמספר את סיפורם של ג'ואל ואלי בעולם אפוקליפטי, שבה לבבות של גיימרים בכל העולם. לכן, מן ההכרח שהחברה ששיחררה את המשחק, Naughty Dog, (ושיחררה גם את אנצ'ארטד), תוציא משחק המשך.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל ישר בעניין - טריילר ההכרזה עצמו:

הטריילר מציג לנו שוב את העולם ההרוס והמוזנח של ג'ואל ואלי. מכוניות חלודות, בתים הרוסים, צמחיה צומחת פרא. אלי (שהתבגרה בכמה שנים והתחדשה בקעקועים ופצעים מדממים) יושבת על מיטה, שרה ומנגנת בגיטרה אקוסטית, בבית מלא בגופות של אנשים.

ג'ואל מגיע ושואל אותה: "What are you doing, kiddo? You really going to go through with this?" (תרגום חופשי: מה את עושה, ילדונת? את באמת מתכוונת לעבור עם זה?). היא עונה לו: "I'm gonna find and I'm gonna kill every last one of them" (תרגום חופשי: אני הולכת למצוא ולהרוג כל אחד מהם).

טריילר הכרזה - יוטיוב
 

עכשיו, אם נתייחס לסוף של המשחק הקודם, בו ג'ואל משחרר את אלי מידי הגחליליות (fireflies) ומשקר לה לגבי המטרה שלהם, ניתן להסיק שב"הם", אלי מתכוונת להרוג את כל חברי הגחליליות שיש, בגלל שהמטרה שלהם השתנתה.

אבל אם היא מחזיקה את תחושת הנקמה הזאת מאז שהייתה בת 14 ועכשיו היא נראית בסביבות גיל העשרה המאוחר או שנות העשרים המוקדמות, למה היא לא נקמה בהם כבר? למה היא מחכה כל כך הרבה זמן? האם היא מתכוונת לאנשים אחרים? זאת נדע רק כשהמשחק המלא ישוחרר.

תגובות