ביקורת: מה חשבנו על Dishonored 2 – המשחק והאגדה. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת: מה חשבנו על Dishonored 2 – המשחק והאגדה

משחק ההמשך של המשחק המפורסם, Dishonored, עשה את דרכו אלינו. ניסינו אותו, חקרנו אותו והנה המסקנות. כל הפרטים

ארבע שנים שלמות מאז המשחק הקודם, Dishonored 2 ממשיך את דרכו של אביו הקדמון ומספר סיפור אינטנסיבי, מלא בפנטזיה ועלילה, שימשוך אתכם לתוכו ולא ישחרר את שתגיעו לקרדיטים. הסיפור קורה 15 שנה אחרי הקודם ובתו של קורבו אטאנו, הדמות ששיחקתם במשחק הקודם, היא הקיסרית במקום אמה.

ביום האזכרה להירצחה של הקיסרית, דוכס נכנס בדלתות הארמון ומביא איתו את אחותה לכאורה של הקיסרית, דלילה קאלדווין שדורשת את הכס והתפקיד של אמילי, AKA הבת של אטאנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בתחילת ההפיכה, ניתנת לכם זכות בחירה, האם לשחק בתור אמילי, או בתור קורבו. כל בחירה מביאה איתה ארסנל שונה של יכולות ומיומנויות, במטרה לתת לכם, השחקנים, את תחושת החירות המקסימלית. בהתבסס על הבחירה שלכם, קאלדווין מאבנת את הדמות האחרת, מעלפת אתכם, ומצווה על השומרים הבוגדים לכלוא אתכם במגורים של אמילי.

 

בתור הדמות שבחרתם, אתם צריכים לברוח מהעיר ולחסל או לנטרל את השותפים להפיכה. אם אתם שואלים למה ציינו את המילה "לנטרל", התשובה היא שבמשחק, יש לכם אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לעבור חלקים בעלילה, להילחם את דרככם בקרב חזיתי, לרצוח את כולם, לעלף את כולם או לחמוק בעדם כמו עשן.

למה זה משנה? קודם כל, כמו שאמרנו, זה מעודד תחושת בחירה וחירות. בנוסף, בהתבסס על הדרך שבחרתם (להרוג או לא להרוג), הסוף שלכם משתנה. אם בחרתם לא להרוג, תקבלו סוף אופטימי יותר לעומת בחירה בהריגה. אפילו את הדמויות החשובות בעלילה, אתם יכולים רק לנטרל בדרכים שונות, כדי "להציל" את הסוף שלכם.

יכולות ונשקים – ארסנל רחב

כמו שציינו, מגוון היכולות משתנה לפי הדמות שבחרתם לשחק בה. השינוי הדרסטי ביותר לטעמי, הוא העובדה שקורבו יכול להשתלט על האויבים שלו לזמן מוגבל ואמילי לא. המבחר של הנשקים, לעומת זאת, זהה לחלוטין: סכין, קשת מוצלבת, אקדח ומגוון חומרי נפץ ומוקשים.

לסיכום, Dishonored 2 נותן לנו תחושה אמיתית של המאה ה-19, על כל צדדיה. הארמונות והביבים, העושר והעוני. ההרגשה המדהימה של חופש ובחירה תמשוך אתכם. כל צעד שתעשו, עלול להשפיע על השתלשלות העלילה.

המשחק מקבל מאיתנו 9 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות