"למרות שאין כוח כבידה, המשחק לא העיף אותי" - ביקורת. צילום: צילום מסך מיוטיוב

"למרות שאין כוח כבידה, המשחק לא העיף אותי" - ביקורת

Gravity Rush 2, משחק המשך למשחק שהיה לפלטפורמת פלייסטיישן VITA. בתור אחד שלא שיחק את המשחק הראשון, עד עכשיו אני מקווה שלפחות הראשון היה מוצלח. ביקורת

זה לא משחק ראשון שאני משחק שהשפה שמדברים בה היא לא אנגלית. להיכנס לעולם שכבר בשפה שמדברים זה משהו שמבחינתכם זה לא הגיוני, מקשה על המשחק. למרות זאת, הגעתי מלא ציפייה ל-"Gravity Rush 2", משחק שסוני עומדת מאחוריו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

הדמות הראשית היא קאט והיא בעלת יכולות לויטציה (להתעופף ולנוע במרחב) מיוחדות. לעקוב אחר העלילה, לקרוא את קטעי הקומיקס שמספרים לנו את הסיפור ובאופן כללי להישאר מרוכז בחלקים שאני לא משחק, היו מאוד קשים. הכל היה שם לא מסודר ולא מאורגן, מה שגרם לי לשאול כל כך הרבה שאלות, אבל התשובות היו ביפנית. בנוסף, המשימות הצדדיות של המשחק היו פשוט לא טובות ואף מביישות.

אחד הפרמטרים שאני נותן למשחק באופן מלא, זה הגרפיקה המדהימה. הצבעים החדים שלא מותירים מקום לתהות, החיות המדהימה שיש במשחק בזכות הגרפיקה המדהימה. זה נראה כל כך טוב, אבל זה לא נראה מציאותי. דווקא בגלל שזה לא מציאותי והם מחדדים את זה, זה נותן לזה את ההיבט המוצלח ביותר של גרפיקה חדה ופשוט מעולה. 

© יוטיוב

אני חייב להודות שהיה לי קשה בהתחלה להתרגל לתזוזה של הדמות ובכלל, לשלוט על המצלמה שפתאום נזרקה רחוק בלי שום סיבה שברורה לעין. מדי פעם היו באגים במשחק, לא משהו שגרמו לנו יותר מדי בעיות. בשורה התחתונה, מדובר במשחק עם גרפיקה מהממת, אך יכולות שליטה על הדמות שהן מאוד קשות. למרות שבמשחק אין כוח כבידה, המשחק לא העיף אותי לשום מקום. יכול היה להיות הרבה יותר טוב.

תגובות