Horizon Zero Dawn: המשחק הטוב ביותר שיצא?. יוטיוב

Horizon Zero Dawn: המשחק הטוב ביותר שיצא?

אתם נכנסים לנעלים של ילדה ג'ינג'ית, יתומה ומנודה מהשבט בשם אלוי. אתם צריכים להוכיח את עצמכם ולנצח אתגרים קשים, האם תצליחו? ביקורת משחק

כבר יוצא לכם לקרוא המון סקירות שלנו על משחקים. משחקי יריות, הרפתקאות, תעלומה ועוד סוגים שונים של משחקים. כאן יש לכם משחק שפשוט מוכיח ששווה לחכות למשחקים המדהימים. מה חשבנו על Horizon Zero Dawn? ספויילר: ואוו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטריילר
 

אתם נכנסים לנעלים של ילדה ג'ינג'ית, יתומה ומנודה מהשבט בשם אלוי. אתם לא באמת מבינים את העולם ואתם לא באמת מגלים את כל הסיפור בהתחלה, אך בעזרת הזמן ורוסט, המדריך שלה, העשן מתחיל להתפוגג ולהבין את הסיפור. מה שיפה במשחק הוא שככל שאתם מגלים עוד פרטים, אתם מגלים את העולם בצורה הרבה יותר משמעותית. הגילויים הם לא סתם גילויים פשוטים, אלא כל גילוי הוא סיפור גדול שגורם ללב שלנו לפעום מהתרגשות. למרות שהעלילה המרכזית הייתה מעניינת וטובה, המשימות הצדדיות לא היו טובות. ציפיתי שהמשימות יהיו הרבה יותר טוב, לאחר עלילה מרכזית כמעט מושלמת.

ממש בתחילת המשחק אתם מגלים את הכלי הכי שימושי במשחק. הכלי הזה נקרא ה"פוקוס", רכיב טכנולוגי שמחברים לראש ובכך אפשר להבין את העולם בצורה טכנולוגית. המסלול של הרובוטים העוינים, נקודות תורפה ברובוטים שעליכם להרוג ועוד – כל הדברים האלו מתאפשר לכם בעזרת הפוקוס. אם אתם לא תשתמשו בפוקוס, כדי לנצח את כל הרובוטים וכדי לעבור את השלבים, אתם תצטרכו להקיז המון דם וזה יהיה בלתי אפשרי.

© יוטיוב

בנוסף לפוקוס המדובר, אתם תזכו להשתמש בשלל נשקים שונים ומיוחדים שתאפשר לכם להילחם עם הסוגים השונים של הרובוטים. יש רובוטים שנקודת התורפה שלהם היא חץ אש ויש כאלו שעדיף להשתמש בחץ רגיל וכן הלאה. חוץ מזה, כמו בהרבה משחקים עכשוויים, יהיה עליכם לאסוף חומרים מהרצפה ומהרובוטים כדי ליצור לעצמכם שיקויים ונשק. למרות זאת, זו לא הדרך היחידה שאפשר להשיג נשק, יהיו לכם גם דילרים בדרך.

עכשיו, תקראו את הפסקה הבאה בתשומת לב רבה. הגרפיקה במשחק הזה – ואוו. הגרפיקה במשחק כל כך טובה ונראית כל כך טוב שפשוט לא רציתי לצאת מהמשחק באמת. למרות שלפעמים התייאשתי מרמת הקושי המאתגרת, העלילה ללא ספק משכה אותי להמשיך למרות זאת. אך מול זה, לצערי הרב הפסקול של המשחק אכזב אותי ודי גרם לי לרצות להשתיק את האודיו.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, מדובר במשחק בעל גרפיקה הזויה, דמות ראשית שקל להתחבר לסיפור המסובך שלה, עלילה משמעותית ובעיות קטנות כמו מוזיקה ומשימות צדדיות. לכו תשחקו במשחק הזה – אתם פשוט תיהנו. ללא ספק אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בהם אי פעם.

תגיות
תגובות