לראשונה: פסטיבל שכולו מוקדש לכוכבי הרשת . צילום מסך מאינסטגרם

לראשונה: פסטיבל שכולו מוקדש לכוכבי הרשת

ביולי הקרוב יתקיים פסטיבל כוכבי הרשת הראשון מסוגו בארץ, ה-PlayCon. בפסטיבל ישתתפו כוכבי הרשת הגדולים ביותר בארץ. כל הפרטים

כוכבי הרשת כבר ממזמן לא נמצאים רק ברשת, הם עוברים להנחות בטלוויזיה, מכבבים בקמפיינים, תכניות ריאליטי, מככבים על במות הפסטיגל ואפילו יש להם מופע ואם זה לא מספיק, אז עכשיו יש גם פסטיבל שלם שמוקדש כולו לכוכבי הפייסבוק, האינסטגרם והיוטיוב ועונה לשם "PlayCon". ה"יציאה מהרשת" תתקיים בחודש יולי (26-28) במרכז הירידים בתל אביב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הפסטיבל, שיתקיים ביולי הקרוב, יאפשר נקודת מפגש בין כוכבי הרשת המצליחים ביותר בארץ לבין מעריציהם כדי לנסות ולהבין את עולם הרשת מנקודת המבט שלהם, לשמוע סיפורים וחוויות ואלי אפילו להצטלם איתם לסרטון. אז את מי תוכלו לפגוש בפסטיבל? נועה פילטר, שוגר זאזא, אשלי וקסמן בקשי, שחר סויקיס, גל גברעם, שי רון, אנה זק, אלין כהן, קווין רובין, מיכאל ספיר, ליגל רז, גיא TV, קים אור אזולאי, אנג'ל ברנס, אורי שוורץ ועוד רבים וטובים ייקחו חלק בפסטיבל.

אשלי וקסמן בקשי
אשלי וקסמן בקשי © צילום: אינסטגרם
קווין רובין
קווין רובין © צילום פרטי

ב"פליי-קון" תוכלו להכיר לעומק את עולם כוכבי הרשת, תוכלו לשאול את הכוכבים שאלות, להפגש איתם פנים מול פנים ועוד עשרות פעילויות ואתגרים. בנוסף לכך, תתקיים תחרות "ClashRoyal", המשחק המצליח ביותר כעת ברשת.

גיא TV
גיא TV © באדיבות יחסי ציבור

 

תגובות