That's You: משחק קבוצתי בתוך הקונסולה. צילום מסך מיוטיוב

That's You: משחק קבוצתי בתוך הקונסולה

משחקים קבוצתיים שלא כוללים מכות, לרוב נשארים בתוך קופסא. המשחק החדש, That's You, משחק חברתי עם בשורת מחיר. ממה כדאי להיזהר במשחק?

טאקי או מונופול? עכשיו, אפשר גם לשחק עם חברים דרך הסמארטפון בתוך הקונסולה. המשחק הוא משחק קבוצתי, שכל אחד מתחבר דרך הסמארטפון ומתחילים פחות או יותר לעשות שטויות. האם שווה להשקיע כסף במשחק החברתי הזה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למשחק אפשר להתחבר משני שחקנים ועד שישה חברים. המשחק מתנהל על ידי משימות חברתיות: שואלים שאלות לדוגמה, "למה הכי מתאים לעשות משהו שכזה?" ואז יש שלב הצבעות. מי שמקבל הכי הרבה הצבעות מקבל את הניקוד. בנוסף, אפשר להכפיל את כמות הנקודות שתקבלו על ידי משהו שנקרא "Risk Joker", אבל נשאיר לכם להבין את זה לבד.

 

לפני כל כניסה למשחק, מצטלמים לכרטיס השחקן שלכם ואתם יכולים להפעיל פילטרים שונים כדי להפוך את התמונה שלכם להרבה יותר משעשעת ממה שהיא באמת. כל משחק מורכב מארבעה שלבים: שתי שאלות, שלב ציור ושלב סלפי. שלבי השאלות אלו שאלות על החבר'ה שאתם משחקים איתם, אם אתם רוצים אתם יכולים לכבות אפשרות של שאלות מביכות (וזה מאוד מועיל אם משחקים עם ילדים). בסבב התמונות, יציגו לך תמונה שאתה צריך לחקות וכאן היצירתיות שלכם נכנסת לפעולה. בסופו של דבר זה יכול להיות סיפתח להרבה דברים מצחיקים או לשנינות לא מצחיקה בכלל. לכן צריך לעשות את זה נכון.  

© יוטיוב

מה שיפה במשחק הוא שכולם יכולים לשחק וזה מאוד פשוט. המחיר של המשחק עומד על 99 ש"ח, וזה משחק שיימאס לא כזה מהר, אבל זה יקרה מתישהו. עד אז, ה-100 שקלים האלו שווים את זה. That's You הוא משחק קבוצתי שיכול להעביר את הזמן בנעימים.

תגיות
תגובות