בקרוב יוצאים: שלושת הטריילרים שאתם מוכרחים לראות. יוטיוב

בקרוב יוצאים: שלושת הטריילרים שאתם מוכרחים לראות

לעולם הגיימינג עומדים להצטרף כמה משחקים ולקראת כל משחק יוצא טריילר חדשש. בחרנו שלושה עבורכם, כאלו שאסור שתפספסו. צפו

We Happy Few

כולנו רוצים להיות מאושרים בחיים. להתעורר בבוקר עם חיוך ענק שדבוק לנו לפרצוף עד שאנחנו חוזרים למיטה ונרדמים, מצפים לעשות אותו דבר ביום המחר. המשחק הזה לוקח את הרצון הזה קצת רחוק מדי. הטריילר מציג לנו אדם ממושקף, המנסה לחמוק מהמשטרה (ששוטריה חובשים מסכות חיוך מפחידות), שתפקידה הוא כנראה לפקח שכל אחד מתושבי העיר לוקח את גלולות האושר שלו. לצערו, הוא מפיל כמה גלולות, מה שגורם לשוטרים למצוא אותו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטריילר מראה לנו שכל התושבים בעיר בעלי מסכות דומות לאלו של השוטרים ושכולם מאושרים, חוץ מהדמות שאנחנו משחקים. בסופו, הדמות נתפסת על ידי השוטרים ומוכרחה לבלוע גלולת אושר, מה שבבת אחת הופכת אותה למאושרת. We Happy Few ייצא ב-13 באפריל, 2018, לאקסבוקס וואן, פלייסטיישן 4 והמחשב.

טריילר הכרזה - יוטיוב
 

Uncharted: The Lost Legacy

סדרת המשחקים Uncharted מוכרת ביותר לגיימרים ומספרת את סיפורו של ניית'ן דרייק, צייד אוצרות צעיר עם קשר דם לפרנסיס דרייק, מגלה הארצות. אך המשחק הזה מציג לנו צד שונה. במשחק הזה, לפי הטריילר, תשחקו בתור קלואי פרייזר, שביחד עם נאדין רוס, מחפשת את החט האבוד של גנאש, האל הפיל ההינדי. Uncharted: The lost Legacy יוצא היום ולא נותר לנו אלא לאחל להן בהצלחה.

טריילר סיפור - יוטיוב
 

Life Is Strange: Before The Storm

עכשיו נעבור מקלואי אחת לאחרת: כבר הזכרנו את Life Is Strange: Before The Storm בכתבה קודמת, אבל נרענן לכם קצת את הזיכרון. זהו משחק ההמשך למשחק לייף איז סטריינג', שיצא ב-2015. במשחק הזה, אתם משחקים בתור קלואי פרייס, חברתה הטובה ביותר של הדמות הראשית במשחק הראשון, מקס קולפילד.

טריילר מהדורת דלוקס - יוטיוב
 

הסיבה שהמשחק הזה נכלל בכתבה הזאת, היא שהוכרזו כמה תוספים שלו בגרסת הדלוקס: פרק בונוס בשם Farewell, חבילה של בגדים להחלפה על קלואי (שכוללים חולצת נקניקייה ואילומינטי בין השאר), כמו גם "מצב מיקסטייפ" - בו אתם מעצבים לכם פלייליסט מהסאונדטרק המורשה של לייף איז סטריינג' ומקשיבים לו לצד סצנות סינמטיות מהמשחק. הפרק הראשון של המשחק ייצא ב-31 באוגוסט.

תגובות