בלי אלימות: אססינ'ס קריד בגרסה חינוכית ומלמדת . יוטיוב

בלי אלימות: אססינ'ס קריד בגרסה חינוכית ומלמדת

המשחק הפופולארי רווי בסצנות אלימות שלעיתים לא מתאימות לכל שחקן. הגרסה החדשה מאפשרת לשחקנים לחוות את עולם המשחק אבל בגרסה חינוכית ומלמדת

ז'אן גסדון הודיע על עדכון חינמי למשחק המצופה מבית יוביסופט - Assassin's Creed Origins - שייצא באוקטובר הקרוב. העדכון, שייקרא Discovery Tour, יאפשר לכם ללמוד על מצרים העתיקה, שבה מתרחשת עלילת המשחק, מבלי להשתתף בקרבות, בסיפור או באתגרים הצדדיים שהמשחק יציע.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

ז'אן גסדון, המנהל האמנותי של Assassin's Creed Origins, אמר כי "זה משהו שרצינו לעשות זמן רב, ומורים ומוסדות רבים ביקשו מאיתנו לעשות את זה. Discovery Tour הוא דרך נוספת ליהנות מהעולם שיצרנו מחדש. זהו מצב יותר חינוכי, אז מובן מאליו שהוא מתמקד בחינוך ובהבאת עובדות אמיתיות וידע יותר אקדמי לאנשים".

Discovery Tour יציע גם סיורים מודרכים, עם פרשנויות והסברים של אגיפטולוגים והיסטוריונים. הוא נפרד מהמשחק הראשי ומסביר על העולם של המשחק באמצעות תריסרי סיורים אינטראקטיביים, מאוגדים על ידי היסטוריונים ואגיפטולוגים. חלק מהנושאים שיופיעו הם הפירמידות הגדולות של גיזה, חייה של קליאופטרה וחניטת מומיות. בנוסף, Discovery Tour יאפשר לשחקנים להסתובב בכל עולם המשחק בלי הגבלות או איומים ולחקור את הנוף רחב הידיים שיכלול את ים החול, ממפיס, אלכסנדריה והמישור של גיזה - הכל בקצב שלכם.

© יוטיוב

"כשאתה מתחיל את הסיור," מוסיף גסדון, "תהיה לך דרך שתוביל אותך מתחנה לתחנה, במטרה ללמוד עוד. לדוגמא - תהליך חניטת המומיה. מניקוי הגוף, דרך הסרת האיברים ועד פולחן פתיחת הפה. אני מקווה שמורים ייקחו את ההזדמנות הזאת להציג לתלמידיהם, כדי שהם יוכלו ללמוד באמצעות האמצעי האינטראקטיבי הזה."

תגובות