לא הכל מומצא: נמצאה משמעות בכתבים באססינ'ס קריד. יוטיוב

לא הכל מומצא: נמצאה משמעות בכתבים באססינ'ס קריד

יוביסופט השתמשה בכתב חרטומים כדי לשווק את המשחק החדש שלה - אססינ'ס קריד אוריג'ינס. מסתבר, שיש משמעות אמיתית למה שכתוב שם ואנחנו אוהבים את זה

נכון שלא כל מה שכתוב באינטרנט נכון? אז ברור לחלוטין שגם לא לומדים ממה שמוצג במשחקים. נחשפו צילומים מתוך המשחק, ולפי בחורה שלמדה באוניברסיטה את התחום, הבינה כי יוביסופט באמת מציגה משמעות בכתבים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קלייר מאנינג (Claire Manning), למדה על תקופת מצרים העתיקה באוניברטסיטה באוסטרלה. כשהיא ראתה את הצילומים מהמשחק, היא פרסמה שהחברה החביאה מסר בתוך ההירוגליפים (הכתבים) המוצגים בצילומים מתוך המשחק החדש, Assassin's Creed Origins. התמונה שפורסמה על ידי יוביסופט כוללת את המשפט "Everything May Be".

 

נשמע מוכר? לאלו מכם שמשחקים בסדרת אססינ'ס קריד כבר שנים, המשפט הזה מזכיר את המשפט המוכר מאוד "Nothing Is True, Everything Is Permitted" (בתרגום חופשי: "דבר אינו נכון, הכל מותר") שחרוט על דגלה של אחוות המתנקשים. בנוסף, המשפט "We work in the dark, to serve the light" ("אנו עובדים בעלטה, בכדי לשרת את האור") מופיע גם כן בהירוגליפים של המסר.

אם זה לא מספיק, יוביסופט עובדת על שיווק המשחק עם יוזמה חדשה של מכונה לומדת – שמפותחת יחד עם גוגל כדי לתרגם הירוגליפים. אנחנו אוהבים את זה שהחברה משקיעה זמן להכניס לתוך דברים קטנים כאלו את ההווי, זה מכין אותנו בצורה הכי טובה לצאת אחד המשחקים המדוברים ביותר השנה. רק חסר שנתחיל להשתמש בכתב חרטומים במקום אימוג'י.

תגובות