חוזרים לעבר: איך באטלפילד החדש קשור לשואה. צילום: GettyImages

חוזרים לעבר: איך באטלפילד החדש קשור לשואה

משחקי אקשן שונים מתרחשים בתקופות שונות. בשבוע שעבר יצא לאוויר הטריילר של המשחק החדש של באטלפילד - V. אז מה מקור השם ואיך הוא קשור לשואה?

אחרי הרבה מאוד צפייה, החברה המפתחת את משחק האקשן והיריות המצליח "Battlefiled", יצאה בשבוע שעבר עם טריילר מרהיב ומבטיח, שכולל טעימה ממה שמתרחש במשחק החדש בסדרה מלאת האקשן. אחרי ההצלחות הגדולות בארבעת המשחקים הראשונים בסדרה, הציפיות כלפי המשחק החדש בשיאן. אומנם, כשפורסם שמה של הגרסא החדשה, "Battlefield V", הועלו לא מעט השערות לגבי מקור ה-V שהצטרף לשם, ולמה בחרו דווקא בו. ובכן, היום חשבון הטוויטר הרשמי של המשחק צייץ את ההסבר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

למי שעוקב אחרי תעשיית הגיימינג בתחום האקשן, יודע כנראה שחברות משחקי האקשן והיריות אוהבות לחזור פעם אחר פעם ללוקיישן המוכר והאהוב של מלחמת העולם השנייה, שכן היא כנראה עולה על כל דימיון של סיפור אחר שמומצא על ידי מפתחים. גם חברת "Call Of Duty", בדומה ל-"Battelfiled", יצאה לשוק עם המשחקים הראשונים שלהם כאשר כולם מתרחשים במלחמת העולם השנייה, תוך שיחזור של קרבות מפורסמים שאירעו באותה תקופה.

© צילום: fotolia

לאט לאט עם השנים המשחקים התקדמו בזמן, והגיעו עד לזמננו, ואף לעתיד הקרבות הצבאיים. למרות זאת, בשנים האחרונות המשחקים חוזרים לסוס המנצח שלהם, וחוזרים לפתח את המשחקים שמתרחשים בעבר הרחוק. כך למשל עשתה חברת "Call Of Duty" במשחק האחרון שלהם שנקרא "WW2", כאשר הוא חודש בעיצוב מרהיב ומגניב (ואפילו קצת מזוויע), ושיחזר קרבות מפורסמים של בעלות הברית כנגד הגרמנים.

אז למה בעצם נקרא המשחק החדש של "Battlefiled" בשם "V"? מכיוון שגם "Battlefield" החליטו לחדש את מלחמת העולם השנייה בגרפיקה מרהיבה שתימכר לכל העולם, החליטו בחברה להשתמש במשפט של ראש ממשלת בריטניה לשעבר צ'רצ'יל: "V for Victory"- הסימן הזה באצבעות, הוא מה שסימן בעבר את האחדות של בעלות הברית כנגד הרוע של גרמניה נאצית. בחברה החליטו שזה הדבר המתאים ביותר לסמל את המשחק החדש שלהם.

 

במקרה או שלא במקרה, הטריילר החדש של המשחק "Battlefiled V" יצא בדיוק באותו שבוע שיצא הטריילר החדש של המשחק "Black ops 4" של חברת "Call Of Duty" - היריבה המושבעת שהולכת ראש בראש בקרב על השליטה במשחקי האקשן היריות בעולם הגיימינג. בניגוד למשחק "Battelfiled" החדש, שבו יהיו מספר מצבים שיכללו גם סיפור שילווה את הדמות, וגם מצב ריבוי משתתפים שנקרא Multyplayer, המשחק החדש של Call Of Duty יכלול Multyplayer בלבד. הקרב בין החברות כנראה שוב מגיע לשיאו, ומעניין לראות עד לאן היריבות תגיע, ובמה החברות יצליחו להפתיע אותנו, השחקנים.

תגובות