אסי עזר על הבריונות ברשת: "היום זה הם, מחר זה אתם". צילום מסך מאינסטגרם

אסי עזר על הבריונות ברשת: "היום זה הם, מחר זה אתם"

בימים האחרונים אסי עזר הותקף על ידי גולשים בעקבות פוסט שקרי ישן שהופץ מחדש ודרש להחרים את הכוכב; המנחה המפורסם לא עבר על כך בשתיקה ושחרר סרטון מאבק בבריונות הרשת

אסי עזר הוא אחד הכוכבים הישראלים האהובים בישראל, רק בתחילת השנה הוא הוכתר על ידי גולשי פרוגי כמנחה השנה (יחד עם רותם) ואף גולשי האתר בחרו בו כמי שהיו רוצים לראות בפסטיגל הקרוב, אך כיאה לכוכב במעמדו, הוא נתקל גם בתגובות רעות וקשות הכללות לעיתים גם קללות וגידופים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשבוע האחרון הותקף שוב עזר מגולשים פוגעניים בעקבות חשיפתם לפוסט ישן ומפוברק שדרש להחרים את הכוכבות בעקבות אמירות מסויימות שהוא כלל לא אמר. עזר לא נשאר אדיש והחל להגיב לחלק מהתוקפים הן בהודעות דיירקט באינסטגרם והן בתגובות בפוסטים שלו. עזר אף הדגיש בפניהם שמעבר לעובדה שמדובר בפוסט ישן (מתקופת הנחייתו ב"האח הגדול") מדובר בפוסט מפוברק ואיך ייתכן שהיד שלהם קלה על המקלדת כדי לתקוף אך לא קלה כדי לבדוק האם הדברים בכלל נכונים.

 

 

בעקבות הגל, עזר בחר היום (ג') לצלם סרטון מיוחד לעוקבים שלו ולצאת למעין מלחמה הסברתית נגד בריונות ואלימות ברשת. "בכל פעם שאתם קוראים משהו באינטרנט - לבדוק קודם כל שהוא אמיתי", אומר עזר בסרטון המדובר ומוסיף: "גם אם הדבר מתברר כאמיתי, אל תמהרו לקלל ולהשמיץ, במקום זה תנצלו את הזמן להגיב משהו יפה למישהו שאתם מכירים או לא מכירים...אל תתנו יד לבריונות רשת, כל כך הרבה אנשים נפגעים מזה".

כזכור, גם אנחנו בפרוגי הרמנו את הכפפה יחד עם קמפיין לוחמה באלימות באשר שהיא, "#עצור_תחשוב", אליו התגייסו מפורסמים רבים כמו: נועה קירל, טום באום, לי בירן, שירן סנדל, עומר דרור, רן דנקר, דניאל ליטמן, אלי פיניש ונוספים. בנוסף, גם שגיא ברייטנר כתב עבורנו טור מיוחד על האלימות שחווה כנער. 

עצור תחשוב
עצור תחשוב © צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות