שימושי: חפצים מתוך משחקים שהיינו רוצים במציאות. צילום מסך מיוטיוב

שימושי: חפצים מתוך משחקים שהיינו רוצים במציאות

קרה לכם שראיתם במשחק אתם משחקים פריט מסוים ואמרתם לעצמכם "כמה חבל שאין לי אותו בבית"? אנחנו בטוחים שכן, ולכן הכנו רשימה של פריטים כאלה בדיוק

כל ילד חלם פעם לעוף מעל בניינים כמו סופרמן, או להתנדנד מקורים כמו ספיידרמן. משחקי הווידאו מספקים את הפנטזיה הזאת ועוד המון פנטזיות מאוד מפתות. אספנו עבורכם כמה פריטים מתוך משחקי וידאו מוכרים, שממש היינו רוצים בחיים שלנו, ואנחנו בטוחים שגם אתם הייתם רוצים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

פוכדור - Pokemon

כולם מכירים את סדרת משחקי הווידאו פוקימון, בה אתם לוכדים בעלי חיים שונים ומשונים, מאמנים אותם ונלחמים בעזרתם במאמנים אחרים, במטרה להפוך למאמנים הטובים ביותר. תארו לכם שאתם רואים חתול רחוב קטן, עזוב ומוזנח. אין לכם איך להביא אותו הביתה כדי לטפל בו. ובשביל זה, מזל שיש את הפוכדור, שיכול לשאת את החתול בתוכו ולספק לו מזון, מים ומנוחה ככל שיירצה.

© צילום מסך מיוטיוב

מכונת זמן - Earthbound

סדרת משחקי mother היא סדרת משחקים נוסטלגית, שכוללת בתוכה את המשחק earthbound, בו חבורת ילדים משתמשת במכונת זמן כדי לעצור נבל מרושע. מכונת זמן היא בהחלט דבר שכמעט כל אחד חולם עליו - תיקון טעויות, החזרה לחיים של אופנות נשכחות, ועוד. מצד שני, המכונה לא יכולה להעביר חומרים אורגניים, אז נצטרך להעביר את התודעה שלנו לרובוטים. פחות אידיאלי...

© צילום מסך מיוטיוב

פלזמידים - Bioshock

בסדרת המשחקים המצליחה ביושוק, אתם נתקלים בכימיקלים זרחניים ומיוחדים בשם פלזמידים. אתם עשויים לתהות מה הם עושים. נותנים לכם כוחות על? בינגו. בעזרת הפלזמידים, אתם יכולים להקפיא, לשרוף, להעיף, להמעיד אויבים ועוד. ועוד. ועוד. פשוט חכו לטלפון מסופרמן, אנחנו בטוחים שהוא ירצה לצרף אתכם לליגת הצדק.

© צילום מסך מיוטיוב

אנימוס - Assassin's Creed

וכמובן, איך אפשר לעשות רשימה של דברים ממשחקי וידאו שאנחנו רוצים בחיים האמיתיים, מבלי לכלול את האנימוס הידוע לשמצה מסדרת אססינ'ס קריד. האנימוס הוא כמו מכונת הזמן שהזכרנו, אם היא הייתה משתלבת עם משקפי מציאות מדומה. כשאתם נכנסים לאנימוס, אתם חיים מחדש את הזכרונות של האבות הקדמונים שלכם. בקיצור, אתם יכולים לבקר במצרים העתיקה, במלחמת העצמאות האמריקנית, במסעות הצלב, בלונדון הוויקטוריאנית, ועוד. האנימוס אולי יהיה יקר, אבל אם הוא יהיה אמיתי, הוא יהיה שווה כל שקל וכל אגורה. מי לא רוצה ללמוד ככה היסטוריה? הרבה יותר כיף משיעורים בכיתה.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות